حرف های محسن رضایی درجمع سیل زدگان

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، صبح روز دوشنبه ۲۸ فروردین از مناطق سیل‌زده آذربایجان شرقی دیدار کرد و در جریان امدادرسانی به سیل‌زدگان و مصیبت دیدگان آذرشهر و عجب‌شیر قرار گرفت. حضور در فرمانداری شهر عجب‌شیر و بازدید میدانی از منطقه چنار از دیگر برنامه‌های سفر روز دوشنبه دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به آذربایجان شرقی بود.
دکتر محسن رضایی در جریان این دیدارها خطاب به مسئولان عجب‌شیر و چنار گفت: حضور مسئولان در میدان کمک‌رسانی و پیگیری فرایند امدادرسانی از نزدیک ، یک ضرورت انقلابی است و اگر مردم، مدیران کشور را در کنار خود ببینند، تسلی بیشتری پیدا می‌کنند.
وی افزود: روز گذشته توفیق دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی را داشتم و ایشان پس‌ازاینکه از برنامه بنده برای حضور در جمع شما باخبر شدند، فرمودند سلام مرا به مردم خونگرم و مصیبت‌دیده آذربایجان شرقی برسانید.
دکتر محسن رضایی در ادامه، پس از شنیدن صحبت‌های مردم چنار که در سیل اخیر ۱۸جان‌باخته و دو مفقود داشته‌اند، بر سرعت بخشیدن به اسکان موقت و برنامه‌ریزی و کمک به ساخت مسکن مقاوم در این روستا و همچنین توانمندسازی محرومان تأکید کردند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 257954 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟