دکتر روحانی در مراسم گرامیداشت روز ارتش

حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری کشورمان در آغاز مراسم گرامیداشت روز ارتش گفت: برخی از ارتش ها در دنیا نامشان با کودتا، حمایت از نسل کشی و دخالت در امور داخلی کشورهای دیگر است.

روحانی با بیان اینکه "ارتش جمهوری اسلامی ایران آزمون خود را در هشت سال دفاع مقدس پس داد" افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران با فداکاری به وظایف خود در قانون Law اساسی عمل کرد، طبق قانون اساسی وظیفه ارتش پاسداری از نظام جمهوری اسلامی و حراست از تمامیت ارضی و حفظ استقلال Esteghlal کشور در قانون اساسی است.

او با اشاره به دوبرابر شدن بودجه نظامی کشور در دولت تدبیر وامید گفت: دولت یازدهم مفتخر است که از روز اول یکی از اهداف بلندش افزایش قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران است.

رییس جمهوری اضافه کرد: حرکت نیروهای نظامی ما دوری از برخورد و تنش است اما همواره باید هوشیاری خود را در برابر تهاجم دیگران حفظ کنیم.

روحانی با اشاره به قدرت ایمان نیروهای مسلح در کشورمان تاکید کرد: ملت در کنار نیروهای مسلح و نیروهای مسلح ما در کنار ملت هستند.

رییس جمهوری با بیان اینکه "یکی از ویژگی های نیروهای مسلح ما داشتن فرماندهی کل قوا است" افزود: عشق نیروهای مسلح و اعتماد نیروهای مسلح در برابر فرماندهی کل قوا یکی از ویژگی های این نیروها است.

روحانی تاکید کرد: صلاح نیروهای مسلح ما اجرای وصیت نامه امام راحل و توصیه های مقام معظم رهبری است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 258082 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟