ایران و گرجستان سه یادداشت تفاهم همکاری امضا کردند

این یادداشت تفاهم در حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری ایران و گیورگی کویریکاشویلی نخست وزیر گرجستان در مجموعه فرهنگی-تاریخی سعدآباد تهران به امضای مقامات دو کشور رسید.

نخستین یادداشت تفاهم همکاری در زمینه ورزش Sport و جوانان که از سوی ایران مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و ازطرف گرجستان میخائیل جان الیدزه وزیر امورخارجه، آن را امضا کردند.

محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و کئورگی کاخاریان وزیر اقتصاد و توسعه گرجستان نیز یادداشت تفاهم در زمینه ارتباطات و فناوری اطلاعات را به امضا رساندند.

همچنین یادداشت تفاهم همکاری در زمینه کشاورزی به امضای محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی ایران و میخائیل جان الیدزه وزیر امورخارجه گرجستان رسید.

بیانیه مشترک نیز بین سازمان حفاظت محیط زیست و منابع طبیعی جمهوری اسلامی ایران و گرجستان به امضای معصومه ابتکار معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست و گیلا آگولاشویلی رییس منابع طبیعی و محیط زیست گرجستان رسید.

علاوه بر آن، دو سند همکاری میان بخش خصوصی دو کشور به امضا رسید که در زمینه تاسیس مجتمع پالایشگاهی و تاسیس کارخانه ساخت کاشی و سرامیک در گرجستان است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 259077 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟