نتیحه نهایی تایید صلاحیت شدگان شوراها ۱۷ اردیبهشت اعلام می‌شود

رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان گیلان با بیان اینکه بیش از 15 هزار و 107 نفر داوطلب تاکنون تایید صلاحیت شدند افزود: داوطلبان رد صلاحیت شده به دو دلیل ناقص بودن مدارک و عدم تایید از سوی مراجع مختلف چهارگانه رد صلاحیت شدند.

دلخوش با تاکید بر اینکه داوطلبان رد صلاحیت شده می‌توانند به نتیجه مذکور شکایت کنند تصریح کرد: داوطلبان رد صلاحیت شده شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان گیلان 4 روز برای ارائه شکایت به نتیجه مذکور فرصت دارند.

وی با اشاره بر اینکه هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان گیلان 10 روز فرصت رسیدگی به شکایات را دارد خاطرنشان کرد: توصیه می‌شود از مراجعات بی‌مورد به مراکز انتخابات در استان پرهیز شود.

دلخوش با بیان اینکه داوطلبان رد صلاحیت شده شکایات خود را به هیئت عالی نظارت استان گیلان ارسال کنند افزود: واحدهای مقرر از سوی هیئت عالی نظارت به شکایات مذکور رسیدگی کرده و نتیجه نهایی 17 اردیبهشت اعلام می‌شود.

رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان گیلان، مهلت تبلیغات کاندیداها را 7 روز اعلام کرد و گفت: در بخش شهری 4.8 درصد داوطلبان و در حوزه روستایی 2.6 درصد داوطلبان رد صلاحیت شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 259361 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟