سفر مسئولان وزارت بهداشت عمان به ایران

اکبر ترکی عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در تشریح سفر هیئت ایرانی به کشور عمان ، اظهار داشت: این سفر 30 فروردین با حضور حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و مسئولان سازمان غذا و دارو و بنده به نمایندگی از کمیسیون بهداشت مجلس انجام شد.

وی درباره دست‌آوردهای سفر اعضای هیئت ایرانی به کشور عمان، گفت: در دیدار اعضای هیئت ایرانی با مسئولان وزارت بهداشت و درمان عمان مقرر شد در زمینه پزشک متخصص و فوق تخصص و همچنین مبادله دانشجو در رشته پزشکی، ایران با عمان همکاری‌‌هایی داشته باشد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با تاکید بر اینکه عمان وارد کننده دارو از کشورهای دیگر است، گفت: در این سفر همچنین موافقت‌نامه‌هایی بین ایران و عمان منعقد شد تا این دو کشور بتوانند مبادلات دارویی داشته باشند و همچنین زمینه صادرات دارو از سوی شرکت‌های دارو سازی ایرانی به این کشور فراهم شود.

ترکی با اشاره به دست‌آورد دیگر سفر هیئت ایرانی به کشور عمان، تصریح کرد: در این سفر مقرر شد نمایشگاهی از طرف شرکت‌های دارو سازی ایرانی در عمان برگزار شود تا شرکت‌های وارد کننده دارویی عمان، بتوانند با محصولات شرکت‌های دارو سازی ایرانی آشنا شوند.

نماینده مردم فریدن و فریدون شهر در مجلس از سفر مسئولان وزارت بهداشت عمان و همچنین مدیران شرکت‌های عمانی وارد کننده دارو به ایران به منظور آشنایی با محصولات شرکت‌های دارو سازی ایرانی در آینده‌ای نزدیک خبر داد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 259952 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟