تبلیغ نامزدهای انتخابات در فضای مجازی به پست واگذار شد

رکنا : با همکاری وزارتخانه‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات و کشور از سایت یکپارچه تبلیغات نامزدهای انتخابات رونمایی و اجرای آن بر عهده پست قرار گرفت.
بستر یکپارچه تبلیغات انتخابات کشور (بیتاک)، ارتباط میان مردم، حاکمیت، نامزدهای انتخاباتی و انتشار دهندگان محتوای تبلیغاتی را تسهیل کرده و تبلیغات در فضای مجازی را ساماندهی می کند.
به گفته نجفی، معاون فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیک شرکت ملی پست، بیتاک در برگیرنده اطلاعات نامزدهای انتخاباتی و صفحات شخصی آنها بوده و هموطنان برای اطلاع از فهرست نامزدهای انتخاباتی و صفحات شخصی آنان می توانند به این سایت مراجعه کنند.
وی افزود: همچنین انتشار دهندگان نیز می توانند با مراجعه به سامانه بیتاک و استفاده از راهنمای مربوطه از نحوه ثبت نام و فعالیت برای انتشار محتوی تبلیغات نامزدهای انتخاباتی در فضای مجازی آگاهی یافته و اقدامات لازم برای این فعالیت را انجام دهند.
معاون فناوری اطلاعات شرکت پست در پایان اظهار کرد: نامزدهای انتخابات و همچنین هموطنان می توانند به آدرس bitaak.post.ir مراجعه و با کارکردهای این سامانه آشنا شوند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 262429 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟