روش‌های احمدی‌نژادی در مناظره دیگر جواب نمی‌دهد

حجت الاسلام محسن غرویان عضو هیات علمی جامعة المصطفی در همایش بزرگ ستاد فرهنگیان دکتر روحانی در قم با بیان اینکه دولت روحانی دستاوردهای مهمی را برای کشور به همراه داشت اظهار کرد: در مناظره‎ها برخی از کاندیداها تلاش کردند با سخنان بی اساس خود روحانی را عصبانی کنند اما شخصیت و وقار ایشان بسیاری از اهداف آن ها را در مناظرات ناکام گذاشت. دولت یازدهم با تدبیر و اعتدال، احترام و اعتماد جهانی را به کشور بازگرداند. 
وی خاطرنشان کرد: متاسفانه از برخی از هواداران کاندیداها بداخلاقی هایی را می بینیم که این رفتارهای بر خلاف آموزه های دینی شایسته نیست و لطمه های جبران ناپذیری را وارد می کند.پ 
همچنین ایلنا نوشت: علی تاجرنیا نیز با بیان اینکه مناظره شب گذشته به نوعی مقابله بین نجابت و سلامت در برابر فساد بود، گفت:‌ قالیباف تمام اصول و ارزش‌های اخلاقی را زیر پا گذاشت. او سعی کرد در طول مناظره کارنامه نظام جمهوری اسلامی ایران را در این ۳۰ سال سیاه نشان دهد. در مقابل، روحانی و جهانگیری با متانت و نجابت و در عین حال استدلال و دفاعیات محکم از عملکردشان دفاع کردند و آنچه که انتظار می‌رفت تحقق پیدا کرد. 
نماینده مجلس ششم گفت:‌ اگر چه بر حسب ظاهر آقای قالیباف دست به افشاگری زد اما مردم به خوبی می‌دانند که این افشاگری‌ها باورپذیر نیست. رفتار قالیباف نه فقط برای ریاست جمهوری بلکه برای آینده سیاسی‌اش یک انتحار بود روحانی نشان داد که به هر قیمتی طلب‌قدرتی نمی‌کند. 
ایلنا در خبر دیگری نوشت: غلامحسین کرباسچی با انتقاد از برگزاری این سبک از مناظرات گفت:‌ ما در این مناظره‌ها فقط شاهد طرح اتهامات و حمله برخی کاندیداها بودیم. آن هم به خاطر ساختاری است که آقایان کمیسیون تبلیغات و سازمان صدا و سیما ترسیم کرده‌اند. اینکه هر کاندیدا دو دقیقه وقت داشته باشد و در آن دو دقیقه به دیگری اتهام بزند و کاندیدای مقابل را مجبور به جوابدهی کند در آخر خروجی خاصی نخواهد داشت. 
کرباسچی تصریح کرد: قالیباف مانند احمدی‌نژاد فقط سند رو می‌کند و کاغذی را مقابل دوربین می‌گیرد و ادعا می‌کند که این تخلف رخ داده است. اما اینکه حرف درست است یا غلط و اینکه چه کسی به آن ادعا رسیدگی می‌کند مشخص نیست. اینکه آقای روحانی در سال ۶۰ زمینی را خریده آن هم به این قیمت و این که آیا در آن زمان این زمین چه ارزشی داشته، اصلا مشخص نیست و فقط حرف‌های مبهمی است که بیان می‌شود. 
او ادامه داد:‌ طرح مسائل شخصی در مناظره ها درست نیست؛ مگر آنکه جرمی رخ داده باشد. اخلاق آقایان روحانی و جهانگیری بر خلاف قالیباف این طور نیست که کنجکاوی کنند که این فرد کجا زندگی می‌کند چطور زندگی می‌کند و یا از کجا درآمد دارد! این گونه روش‌ها دیگر اثر خود را در بین مردم از دست داده و مردم متوجه می‌شوند که این حرکات جز عوام‌فریبی چیز دیگری نیست. این روش‌های احمدی‌نژادی دیگر جواب نمی‌دهد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

منبع: عصرایران

این اخبار را از دست ندهید:

مینا به حکم دادگاه تهران باید 2 سال مُرده بشورد / این زن شوهردار با یک مرد غریبه ارتباط شیطانی داشت + عکس

فیلمبرداری از شکنجه شیطانی زن جوان برای مرد ایرانی دردسرساز شد / این زن سوئدی توسط 2 مرد افغان مورد آزار وحشیانه قرار گرفت + عکس

مرد شیطان صفت مرا به زور به خانه اش برد و پس از اقدام زشت در کمد زندانی ام کرد / این دختر فقط 13 سال دارد

به زنم گفتم با یک زن قرار دارم تا به خانه بیاورم ، بچه ها را بیرون بفرست! / با آن زن خلوت کرده بودیم که پلیس رسید و ...

راز یک نامه در قتلگاه یوسف آباد تهران

مرگ مرموز دختر فراری در خیابان

فیلم تصادف وحشتناک یک پراید با یک کامیون / پراید با سرنشینانش متلاشی شد+ عکس

دام شیطانی پسر جوان به زن بیوه در پارک / آبمیوه را که خوردم بیهوش شدم...

اقدام کثیف 8 شاهزاده خانم اماراتی در سفر به بلژیک

وحشتناک ترین خبر هفته / دختری را زنده بگور کردند +فیلم و عکس

قران جیبی که جان مامور پلیس خاش را نجات داد + عکس

راز نهفته در گاوصندوق خانه زن و شوهر را به دادگاه کشاند

پسر عمه ام از خواهرم خواستگاری کرد وقتی مخالفت کردیم او به مینا تهمت های ناروا زد و ...

مجری ممنوع التصویر به تلویزیون بازگشت + عکس

شوهر اولم فساد اخلاقی داشت و شوهر دومم تهمت های ناروا به من می زند

مرگ دلخراش پدر و دختری که با خودرو به رودخانه سقوط کردند +فیلم و عکس

مادر هوشیار جان فرزندش را نجات داد +فیلم و عکس

2 خانواده پس از 39 سال به دادسرای جنایی آمدند / سال 57 چه اتفاقی در اتاق عمل بیمارستان سینا افتاد؟

فوری / حادثه تلخ برای مامور پلیس در شب نیمه شعبان + عکس

 

کدخبر: 264158 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟