جهانگیری: گول شعارهای خیالی را نخورید/ کسی که یک روز کار اجرایی نکرده نباید وعده کار اجرایی بدهد

اسحاق جهانگیری که به یاسوج سفر کرده است ظهر سه شنبه در دیدار با مردم این شهر در مصلای شهر یاسوج گفت: امروز این اجتماع کم نظیر یک پیام دارد و آن اینکه ما به دنبال عزت ایران هستیم و ما به دنبال یک ایران پیشرفته و توسعه یافته هستیم که هر ایرانی زندگی در آن را افتخار بداند.
وی بیان کرد: ما جمع شدیم که بگوییم دنبال زندگی با عزت و با شرافت هستیم و می خواهیم در این کشور هیچ کسی سر گرسنه بر بالش نگذارد و مردم شغل و درآمد داشتـه باشند و کار کنند، ما به دنبال آرامش نظام، آزادی Freedom و استقلال Esteghlal هستیم که تبلور آن در انتخابات است.
نامزد انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: امروز دنیا به انتخابات ایران چشم دوخته و باید دقت کنیم که در منطقه شعله آتش و جنگ برپا است و گروه های تروریستی و تکفیری قتل Murder و کشتار می کنند .
جهانگیری تاکید کرد: می دانیم که مردم ما که پای نظام و انقلاب ایستاده و برای مقابله با بی تدبیری ها در دنیا، عاقلانه رای خواهند داد.
وی گفت: ایران در مسیر توسعه است و از یاد نبردیم که قیمت ها لحظه به لحظه تغییر می کرد و کارخانه ها تعطیل شد و منابع به یغما می رفت.
وی افزود: در دولت یازدهم، کشور را در مسیر صحیح قرار دادیم، درست است سرعتش کم است و من می دانم کسی که فرزندش بیکار است و قدرت تامین معیشت ندارد چه رنجی می کشد.
جهانگیری بیان داشت: برنامه دولت دکتر روحانی کامل است و ما از اینجا به ملت اعلام می کنیم ملت شریف ایران در مقطع فعلی ببینید به چه دولت و رئیس جمهوری نیاز دارید که قادر باشد برای پیشرفت کشور تلاش کند و باید نشان دهد و بگذارد که همه متخصصین، دانشگاهیان، علما، فرهیختگان، جریانات سیاسی و ... به صحنه بیایند و کشور پیشرفت کند.
وی افزود: رئیس جمهوری نیاز است که بتواند مزیت های اقتصادی کشور را به سمتی ببرد که از اقتصاد، اشتغال بیرون آید و اقتصاد کشور بزرگ شود و توسعه یابد و مردم از آن منتفع شوند.
جهانگیری بیان داشت: فریب شعار و وعده ها و خیال بافی ها را نخورید، کسی که در تمام عمر کار اجرایی نکرده نمی تواند وعده کار اجرایی بدهد.
نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: شما مردم اختیار دارید بالاترین مسئول اجرایی کشور را نصب کنید و حتما بررسی می کنید و انتخاب خواهید کرد .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

این اخبار را از دست ندهید:

قتل دختر و پسر دانش آموز که در کوهستان خلوت کرده بودند

رفتار وحشیانه و شیطانی 4 پسر نوجوان شیطان صفت با شقایق 29 ساله در خانه مجردی / 5 شب اسیر این ابلیس ها بودم!

وقتی سر زده به خانه آمدم زنم با یک مرد در شرایط بدی بودند / هر دو را سر بریدم مرا دستگیر کنید

قتل نوعروس تهرانی توسط شوهرش / داماد اعتراف نکرد ولی به اعدام محکوم شد + عکس زن بی نوا

ازوقتی بچه به دنیا آمده شوهرم می گویدبچه برای اونیست ومثل نامحرم ها با من زندگی می کند/دیشب راز ارتباط شیطانی اش را فهمیدم و...

قتل دوست صمیمی به خاطر هندزفری + عکس

فیلم مراسم خاکسپاری شاه مازندران + عکس

جزئیات علت فوت شاه مازندران از زبان فرماندار بابل + تصاویر

تصاویر شاه مازندران در بیمارستان و سردخانه / علت مرگ شاه مازندران در زندان اعلام شد

اقدام شیطانی با دختر تنها در مسافر خانه ای در ساحل دریا / این دختر خودکشی کرد+فیلم و عکس

خودسوزی عاشق شکست خورده + عکس

پای چوبه دار بودم که مادرم سکته کرد و ... + عکس

کشف بدن نیمه جان 3 نوجوان در گوشه جاده خاکی

وقتی راننده تاکسی مرا آزار می داد درها ماشین قفل شده بود و ...

اقدام شیطانی با دختر دانشجو در آسانسور بدون دوربین

4 بار طناب دار دور گردم افتاد و مرگ را حس کردم تا اینکه ...

وقتی با سعید به منطقه ییلاقی رسیدیم او پیشنهاد بی شرمانه ای کرد و... / حالا مانده ام با تهدیدهای او چه کنم

کار زشت پسری بادختر مورد علاقه اش در مازندران

 

 

کدخبر: 265027 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟