سلطانی‌فر: روز جهانی قدس، روز انسجام ملی و لبیک به آرمان‌های امام راحل است

دکتر مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش Sport و جوانان امروز همگام با جامعه ورزش در مراسم روز جهانی قدس حضور پیدا کرد.

وزیر ورزش و جوانان در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روز جهانی قدس، روز انسجام ملی و لبیک به آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب و رهبر معظم انقلاب است و مردم روزه دار با حضور گسترده خود دراین مراسم، انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کردند.

وی در ادامه افزود: جامعه ورزش کشور نیز همانند سایر مردم مومن و روزه دار ایران اسلامی در روز جهانی قدس به صورت منسجم و واحد در این راهپیمایی حاضر شده و با آمادگی کامل از مردم مظلوم فلسطین دفاع می کنند. پیروزی مقاومت خیلی دور نیست و انشاالله نماز جمعه را به امامت رهبر معظم انقلاب در بیت المقدس اقامه خواهیم کرد.

وی ادامه داد: مردم در این راهپیمایی گسترده و دشمن شکن و باشکوه امروز پیام خودش را به رهبر داده و آن این است که مردم ما در راه آرمان های معمار کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری ایستاده اند و با تمام توان حاضرند که برای استقلال، آزادی Freedom و مسیری که بتواند ظلم و اشغالگری را در منطقه خاتمه دهد و ریشه رژیم صهیونیستی را بخشکاند ان شاءالله قدم برخواهند داشت.

سلطانی‌فر خاطرنشان کرد: جوان‌ها به دنبال آرمان های امام هستند و همچنین به عنوان نسل جدید و نسلی که دارند وارد عرصه های اجرایی می شوند کماکان به آرمان های امام و مقام معظم رهبری پایبند هستند و پای این آرمان ها ایستاده اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 275460 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟