ایران آمادگی لازم را برای هر اقدام ناپسند آمریکا دارد

رکنا سیاسی: بهرام قاسمی روز دوشنبه در نشست هفتگی خود با خبرنگاران در پاسخ به سوالی درمورد بازنگری هیات حاکمه آمریکا در قبال برجام اظهار کرد: با توجه به ابعادی که برجام می تواند داشته باشد به نظر می رسد که آقای ترامپ Trump و هیات حاکمه آمریکا نمی توانند به تنهایی برای نقض آن تلاش کنند و اقداماتی که اخیرا انجام داده اند، این مسئله را نشان می دهد.

وی افزود: به همین دلیل است که آمریکا به اقدامات سیاسی، اقتصادی و روانی ضد ایرانی در لوایح دیگر تمرکز کرده و علاقه مند است که از این طریق آثار مثبت برجام را خنثی کنند، چه از نظر مباحث تحریمی که مطرح می کنند و چه از نظر آثار روانی که می تواند بر موسسات مالی و بنگاه‌های اقتصادی، صنعتی و تجاری جهان بگذارد.

سخنگوی وزارت امور خارجه خاطرنشان کرد: آنها می خواهند از این طریق آثار مثبت و ثمربخشی که می توانست برجام در حوزه اقتصادی برای ایران داشته باشد را کمرنگ یا بی اثر کنند.

قاسمی یادآور شد: در عین حال در حوادث Accidents هفته های گذشته علائم جدی و مثبتی وجود دارد که باید با تامل بیشتری با آن برخورد و برای قضاوت Judgment در آینده کمی صبر کرد و دید که آمریکا از چه سیاستی پیروی می کند.

وی با بیان این که ایران برای هر اقدامی آمادگی لازم را دارد، اظهارکر: امروز کشور ما بیش از گذشته در حوزه های مختلف آمادگی لازم را برای برخورد با هر اقدام ناپسند و نابجا دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 280823 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟