رنجبرزاده: نیروی قدس کوچکترین تحرکات آمریکا در منطقه را شناسایی کند

رکنا سیاسی: اکبر رنجبرزاده در جلسه علنی امروز سه‌شنبه به عنوان موافق یک فوریت طرح مقابله با اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا در منطقه گفت: خوی آمریکا درندگی است به همین دلیل حرکت خصمانه مجلس نمایندگان و رییس جمهور تاجر آمریکا در راستای مقابله با ملت‌های جهان است.

وی گفت که طبق اصل قانون Law اساسی نیروی قدس زیر نظر مقام معظم رهبری اداره می‌شود و از رهبری فرمان می‌گیرد. انتظار مجلس و دولت این است که تمام پایگاه‌ها و جایگاه‌های آمریکا در منطقه شناسایی شود و کوچکترین تحرک آمریکا مورد شناسایی قرار گیرد.

نماینده اسدآباد با بیان اینکه مخالفان این طرح با کم بودن شدت برخورد با ‌آمریکا و نه اصل طرح مخالفت دارند، گفت: اولویت و فوریت این طرح از آن جهت است که آمریکا امروز در سراسر جهان با نگاه خصمانه و ماجراجویانه اقداماتی علیه ملت‌ها به خصوص مردم منطقه و خلیج فارس انجام می‌دهد.

وی آمریکا را عامل خونریزی در سراسر جهان به ویژه منطقه خلیج فارس دانست و گفت: در طول سال گذشته آمریکایی‌ها به مقابله با ملت ایران پرداخته‌اند که دنیا نسبت به رفتارهای استکباری آمریکا هوشیار شده، دولت نیز باید راه‌های مقابله با تمامی این اقدامات را داشته باشد.

رنجبرزاده با تأکید بر اینکه سپاه به عنوان ستون انقلاب توانسته ‌آمریکایی‌ها را عصبانی کند و به چالش کشاند، گفت: سپاه حامی ملت‌های منطقه است. ما هیچ وقت نمی‌خواهیم با آمریکا همراهی و مذاکره کنیم چون اصل وجود آمریکا خباثت است و هر حرکت آمریکا مساوی با استثمار، استکبار و چکیدن خون ملت‌هاست.

این عضو فراکسیون نمایندگان ولایی با بیان اینکه سیاست‌های آمریکا مبتنی بر کشتار، خونریزی، ظلم و بی‌عدالتی در عرصه جهانی است، گفت: خوی آمریکا درندگی است و در همین راستا مجلس نمایندگان و کنگره و رییس جمهور تاجر این کشور به مقابله با ملت‌های جهان می‌پردازند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 284101 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟