دولت جدید باید پاسخگو ،کاردان و چابک باشد

رکنا سیاسی: حجت الاسلام والمسلمین عباس امینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شاهرود در حسینیه اعظم قلعه این شهر، افزود :دولت جدیدباید در تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی ،کاهش قاچاق، توسعه اشتغال و بهبود معیشت مردم باجدیت بیشتر گام بردارد.

وی تاکیدکرد: نمایندگان هم دولت را یاری کنندتا افرادی را برای ساماندهی مشکلات اقتصادی و فرهنگی مردم و نظام معرفی کند.

وی با بیان اینکه آمریکا و دشمنان فتنه های فراوانی را در منطقه رقم زده اند تا وحدت مسلمانان را زیر سئوال برده و خود مشغولی مسلمانان را رقم زنند ،گفت: استقلال Esteghlal کردستان عراق بهانه ای کهنه و تحریک کشور کویت فتنه ای جدید است.

خطیب جمعه شاهرود ادامه داد: دشمنان به دنبال توسعه اختلاف قومی و مذهبی هستند تا به منافع خود آسانتر دست یابند.

امینی با بیان اینکه پنجم مرداد ماه سالروز برپایی نخستین نماز جمعه به امامت آیت الله طالقانی به فرمان امام راحل پس از پیروزی انقلاب است ،گفت:نقش و روشنگری نماز جمعه در چهار دهه پس از پیروزی انقلاب اسلامی بر دوست و دشمن پوشیده نیست.

خطیب جمعه شاهرود گفت: نماز جمعه ها جایگاه ویژه ای در اطلاع رسانی دارند که با هیچ رسانه ای قابل مقایسه نیستند چرا که بنیانگذار آن رسول گرامی اسلام (ص) بوده است.

وی با اشاره به اینکه عملیات مرصاد که در سالروز آن قرار داریم خواب و خیال واهی دشمن و منافقین را پس از قبول قطعنامه برهم زد ،افزود: در این عملیات فرزندان ایران اسلامی به ویژه جوانان غیور این خطه رشادت های کم نظیری نشان دادند.

امینی به آغاز ماه ذی القعده الحرام و دهه کرامت، ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) و نامگذاری روز دختر اشاره کرد و ادامه داد: خانواده ها دختران باهوش ،عالم و پاکدامن پرورش دهند.

امام جمعه شاهرود گفت: تربیت ،حیا ، عفت و تامین و شناسایی نیاز های آینده دختران تضمین کننده نسل آینده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 284885 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟