اعضای کابینه باید از افراد توانمند و به‌دور از دیدگاه‌های تند سیاسی انتخاب شود

رکنا سیاسی: سیدکاظم دلخوش با تاکید بر اینکه «آقای روحانی در چهارسال آتی باید ساماندهی اقتصاد کشور را در دستور کار خود داشته باشد» گفت:‌ به نظر می رسد آقای روحانی در این بخش نباید ریسک کند و افرادی را در کابینه به کار گیرد که توانمند، کارشناس و به دور از دیدگاه های تند سیاسی باشد.

این نماینده مجلس افزود:‌ به نظر می رسد چیدمان کابینه باید به گونه ای باشد که افرادی که تجربه کافی دارند و می‌توانند به نظام و حاکمیت کمک کنند، شناسایی و مشخص شوند و آن‌ها را وارد عرصه کنند.

نماینده مردم صومه سرا در مجلس با بیان اینکه «حضور زنان در کابینه هم می‌تواند کمک کننده باشد» گفت: در سال‌های اخیر نیز خانم هایی بوده اند که مسئولیت های مهمی را عهده دار شده اند و دولت آقای روحانی می‌تواند جایگاهی را برای حضور زنان در کابینه در نظر گیرد.

دلخوش همچنین بیان کرد:‌ البته در مورد جوان گرایی کابینه باید افرادی وارد عرصه شوند که از پختگی و تجربه لازم برخوردار بوده و آموزش دیده باشند زیرا اگر این افراد تخصص و تجربه لازم را نداشته باشند، کار کردن آن‌ها در این عرصه‌های مهم کار سختی است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 284965 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟