مجلس از فرمانده نیروی انتظامی فارس به دادگاه نظامی شکایت می کند

رکنا سیاسی: حجت‌الاسلام حسن نوروزی سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات فرمانده نیروی انتظامی استان فارس در مورد نمایندگان مجلس، گفت: اظهارات فرمانده نیروی انتظامی استان فارس نسبت به نمایندگان توهین‌آمیز بود.

وی با بیان اینکه نمایندگان در راستای وظایف نمایندگی طرح کاهش مجازات اعدام execution برای محکومین موادمخدر را بررسی و تصویب کرده‌اند، گفت:. فرمانده نیروی انتظامی استان فارس خارج از حیطه وظایفش به حوزه قانون‌گذاری ورود کرده که نباید چنین مطالبی را عنوان می‌کرد.

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس خاطرنشان کرد: مسعود پزشکیان نائب رئیس اول مجلس در آخرین جلسه علنی مجلس در روز چهارشنبه (28 تیر) پس از تذکر شفاهی الله‌یار ملکشاهی رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس، کمیسیون‌های قضایی و حقوقی و اصل 90 را مامور پیگیری این موضوع کرد.

حجت‌الاسلام نوروزی تصریح کرد: پس از سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه، این موضوع را در کمیسیون پیگیری و از این فرمانده به دادگاه نظامی شکایت می‌کند تا این دادگاه به نمایندگان پاسخ دهد، مگر اینکه وی ثابت کند که این مطالب را نگفته است.

اخیراً در فضای مجازی فیلمی از فرمانده نیروی انتظامی فارس منتشر شده که حاوی توهین‌ به نمایندگان است که در همین راستا الهیار ملکشاهی رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس در تذکری خواستار رسیدگی به این موضوع شد و مسعود پزشکیان نائب رئیس اول پارلمان کمیسیون‌های اصل 90 و قضایی و حقوقی مجلس را مامور رسیدگی به این موضوع کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

این اخبار اختصاصی حوادث رکنا را از دست ندهید: 

انگیزه قتل ورزشکار پرورش اندام خوزستانی رنگ ناموسی بود! / خواهر قاتل در خانه مقتول چه می کرد؟

شکنجه های وحشتناک عروس ایرانی در اسارتگاه داماد ترک و مادرش / در سفر به استانبول با جوان ترک آشنا شدم و ... 

قتل رئیس هیأت «امر به معروف و نهی از منکر» + عکس

گفتگو با زن 40 ساله که متهم به دزدیدن یوسف است + عکس

مادر قاتل آتنا اصلانی: پسرم را مجازات کنید

با حامد در هتل آشنا شدم واو بلایی سرم آورد که از طبقه پنجم همان هتل خودم را به پایین انداختم ...

این زن تهرانی ادعا می کند هر دو شوهرش خودکشی کرده اند! / شهاب فیلمبردار چگونه کشته شد؟

کشف جسد دختر ۱۳ ساله خوزستانی در دره کوه منگشت

اعتراف تلخ به قتل شهره با گوشتکوب آشپزخانه

اعتراف به 2 قتل در گاوداری

 

کدخبر: 286519 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟