شوخی وزیر اطلاعات با خبرنگاران

رکنا سیاسی: حجت الاسلام سید محمود علوی پس از قرار گرفتن در جمع خبرنگاران میکروفون را در دست گرفت و گفت : یک بار هم ما این ور خط باشیم.

وی افزود: افتخار می کنم در کسوت خبرنگاران و به عنوان یکی از اعضای رسانه در خدمت نور دیدگان ملت ایران یعنی خبرنگاران باشم

حجت الاسلام علوی به خبرنگاران گفت: درباره وضعیت شغلی خودتان بگویید که یکی از خبرنگاران گفت ما ناراضی هستیم و علوی ادامه داد همیشه نارضایتی نقطه حرکت است، حرکت کنید تا به نقطه رضایت برسید.

یکی از خبرنگاران از حجت الاسلام علوی پرسید به عملکرد خودتان در دوره وزارت اطلاعات چه نمره ای می دهید، وی گفت: آیا در کلاس دبستان که بودید خودتان به املایتان نمره می دادید؟

وزیر اطلاعات در پاسخ به این سوال که آیا در کابینه دوازدهم می مانید یا خیر، گفت: قبلا هم گفتم و در خبرها هم درج شد که سربازم و سرباز سنگر خدمت خودش را تعیین نمی کند.

وقتی خبرنگاران خواستند درباره مسائل دیگر از وزیر اطلاعات بپرسند، علوی گفت: من وزیر اطلاعات هستم، اطلاعات می گیرم اطلاعات نمی دهم.

وی همچنین در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید توصیه تان به وزیر اطلاعات آینده چیست، گفت: حدیث نفس چیز خوبی نیست.بهترین قیمت های اجاره و فروش مسکن را اینجا ببینید / مشاوره رایگان

 

کدخبر: 287228 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟