سردار کوثری: کوچک‌ترین خطای دشمن را پاسخ می‌دهیم

رکنا سیاسی: جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله سپاه با اشاره به اینکه تحریم ایران نشان از ضعف آمریکایی‌ها است، گفت: آمریکایی‌ها و دشمنان ما باید بدانند کوچک‌ترین خطا و تعرض آن‌ها واکنش خواهد داشت.

اسماعیل کوثری در آیین گرامیداشت عملیات غرورآفرین مرصاد که در محل یادمان شهدای مرصاد (تنگه چهارزبر) برگزار شد، اظهار داشت: کشور ما در دوره‌های مختلف شاهد از دست دادن بخشی از خاک خود بود ولی در هشت سال دفاع مقدس شاهد بودیم مردم با همه توان و وجود خویش از این آب و خاک دفاع کردند.

جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: در کشور ما دو عامل وجود رهبری انقلاب به عنوان ولایت‌فقیه و نیروهای مردمی به‌عنوان مردم ولایت‌مدار موجب پیروزی ما در همه عرصه‌ها شده است و دشمنی که قصد داشت خود را هشت ساعته به تهران برساند ولی با عنایت خداوند و وجود این عوامل رهبری و مردم در کشور دیدم در بدترین شرایط شکست خوردند.

کوثری ابراز داشت: بیش از پنج هزار نفر از منافقان که به کشور ما حمله کردند از کشورهای مختلف در سراسر دنیا جمع شده بودند و دیدیم آن‌هایی که می خواستند طی هشت ساعت به تهران برسند، با مقاومت مردم روبه‌رو شدند و رزمندگان اسلام بلایی بر سرشان آوردند که تصورش را هم نمی‌کردند.

وی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهید صیاد شیرازی و مدیریت وی در این عملیات، گفت: نقش هوانیروز در این عملیات ستودنی است و این نیرو ضربه ای محکم به منافقین زد.

جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: امام خمینی(ره) با تکیه و یقین به قدرت لایزال الهی در برابر همه ابرقدرت ها ایستاد و فرمود شهادت در راه خدا هنرمردان خداست.

این فرمانده ارشد نظامی با تاکید بر اینکه کشور ما با تفکر اسلام ناب محمدی به دفاع پرداخت، افزود: بدعهدی دشمنان ما از آنجا مشخص شد که در پایان جنگ و پس از پذیرش قطعنامه دشمن با ٦٢ لشکر به ایران حمله کرد.

جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به دشمن شناسی رهبر انقلاب اسلامی، ابراز داشت: اگر ما پیرو ولایت فقیه باشیم و گوش به فرمان قطعا پیروز خواهیم بود.

وی با اشاره به شکست دشمنان اسلام در سوریه ابراز کرد: حمله به سوریه برای قطع ارتباط ایران با حزب الله بود که با عنایت خداوند دشمنان زمین گیر شدند.

این فرمانده ارشد نظامی با اشاره به فرهنگ استکبارستیزی ملت ایران، گفت: مذاکره وقتی برای ما قابل قبول است که دشمن هم به عهد خود پایبند باشد و تعهد داشته باشد و در غیر این صورت مذاکره معنا ندارد.

جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان داشت: وقتی دشمن پایبند به عهد خود نباشد باید پی در پی به أو ضربه زِد و قطعا هم به أو ضربه خواهیم زد.

کوثری با اشاره به تصمیم های عجولانه امریکایی ها به نام تحریم، افزود: دشمن باید بداند کوچک ترین خطا و تعرض آنها موجب می شود بلایی به سرشان بیاوریم که از کرده خود پشیمان شوند.

وی با اشاره به اینکه مرصاد به ما درس ایستادگی می دهد، ابراز داشت: اگر در مقابل دشمن با صلابت ایستادگی و مقاومت کنیم پیروز هستیم و این پیام شهدا و شهدای مرصاد است.

جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با انتقاد از تصویب تحریم های جدید علیه کشور گفت: تحریم ها و مصوبات کنگره آمریکا نشان دهنده ضعف امریکایی ها است.بهترین قیمت های اجاره و فروش مسکن را اینجا ببینید / مشاوره رایگان

 

کدخبر: 287844 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟