افشای ابعادی جدید درباره مرگ مشکوک مشاور پوتین در آمریکا

رکنا سیاسی: جسد لسین وزیر مطبوعات سابق روسیه، که مدتی نیز مشاور رسانه ای رئیس جمهوری روسیه بود و از افراد ثروتمند نزدیک به وی محسوب می شد، 15م آبان ماه سال 94 در هتلی در واشنگتن پیدا شد. پلیس Police آمریکا پس از تحقیق اعلام کرده بود که مرگ لسین بر اثر حادثه Incident ناگوار بوده است.

برخی رسانه های روسی از جمله روزنامه ماسکوفسکی کامسامولتس چاپ مسکو امروز (شنبه) به نقل از دو مامور FBI (پلیس فدرال آمریکا) نوشتند: میخاییل لسین وزیر مطبوعات سابق روسیه به قتل Murder رسیده بود.

در این گزارش ها به نقل از گزارش پرتال خبری آمریکایی «بوزفید» گفته شده است: لسین در اتاق خود در هتلی در واشنگتن بر اثر ضربات چماق فرد ناشناسی و یک روز قبل از دیدار مهم با مقام های وزارت دادگستری آمریکا کشته شده بود.

روزنامه روسی نوشت: این در حالیست که دفتر دادستانی فدرال ناحیه کلمبیای واشنگتن اعلام کرده بود که مرگ میخاییل لسین یک حادثه غیر عمد بوده و این پرونده بسته شده است.

ماسکوفسکی کامسامولتس به نقل از پرتال خبری آمریکایی بوزفید نوشت: لسین پس از مشاجره با فردی ناشناس، در حالی که بشدت مجروح شده بود، به هتل بازگشت و در آنجا درگذشت.

روزنامه روسی نوشت: وزیر مطبوعات سابق روسیه در نوامبر سال 2015 در واشنگتن درگذشت و مقامهای آمریکایی علت مرگ وی را سکته قلبی عنوان کرده بودند. اما دیروز مشخص شد که بازپرسان دادستانی آمریکا نتوانستند علت مرگ وی را کشف کنند. پزشکی قانونی آمریکا هم اعلام کرد که بر روی جسد لسین آثار جراحت های ناشی از ضربه با یک شئ سخت وجود داشته است.

جسد میخاییل لسین میلیونر روس که مدتی وزیر ارتباطات و رسانه‌های روسیه بود، روز 15 آبان ماه 94 در هتل محل اقامتش در واشنگتن یافت شد.

لسین از سال 1999 تا 2004 میلادی مسئولیت وزارت مطبوعات و ارتباطات جمعی روسیه را برعهده داشت و از سال 2004 تا 2009 نیز مشاور امور رسانه ای ریاست‌جمهوری روسیه بود.

بهترین قیمت های اجاره و فروش مسکن را اینجا ببینید / مشاوره رایگان

 

کدخبر: 288137 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟