حمله تبلیغاتی دلواپسان به گزینه احتمالی وزارت فناوری

رکنا سیاسی: اوج این جنگ روانی علیه محمد جواد آذر جهرمی(معاون فعلی وزارت ارتباطات و مدیر عامل شرکت زیرساخت) توئیتی بود که الیاس نادران مشاور ارشد کاندیدای اصولگرایان منتشر کرد و در آن مدعی شد که جهرمی، چون قبلا معاونت فنی و حوزه شنود وزارت اطلاعات را عهده دار بوده نباید تصدی وزارت فناوری را در دست بگیرد.

اولین پاسخ به این حملات تبلیغاتی در صفحه منسوب به محمد جواد جهرمی منتشر شد که در آن آمده است: "مهندس بودم و هستم،در دفاع از حقوق مردم در هر لباسی. اگر روزی در مجموعه ای بودم برای مردم تلاش کردم نه علیه آنها".

در این حال سایت های اصلاح طلب و اعتدال گرا مثل عصر ایران، انصاف نیوز و شفقنا به انتشار یادداشت هایی به دفاع از عملکرد جهرمی پرداختند. سایت انصاف نیوز در این باره نوشت: آنچه طی سال های اخیر انتصاب وی به عنوان مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت دیده شده است، مقاومت جهرمی در مقابل رفتارهای سلیقه ای در مورد فیلترینگ بوده است که حتی چند بار به احضار قضایی نیز ختم شده است‌. در این یادداشت با نقد ادعاهایی که این مدیر فناوری را دهه شصتی می خوانند تاکید شده است که حضور امثال جهرمی در کابینه نشانه ای از جوانگرایی در دولت و تحقق یکی از وعده های رئیس جمهور استبرای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 290428 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟