سخنگوی فراکسیون امید:  کرباسیان تجارب بسیاری در حوزه اقتصاد دارد

رکنا سیاسی: «بهرام پارسایی»سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در این باره افزود: با توجه به تجربه ها می توان برداشت کرد که کرباسیان مدیر تحول گرایی باشد و با توجه به سابقه کاری او در مدیریت بخش های مختلف می توان پیش بینی کرد وزیر اقتصاد دانایی باشد.

به گفته وی ، کرباسیان در هر مدیریتی توانسته است نقش خود را به خوبی ایفا کند و می تواند در اقتصاد کشور خلاقیت به خرج دهد و در این مسیر توفیقات خوبی بدست آورد.

به گفته نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی، وزارت امور اقتصادی و دارایی نیاز به یک همدلی و هماهنگی دارد که از پس این مسئولیت آقای کرباسیان بر می آید.

پارسایی گفت: یکی از پتانسیل هایی که برای وزارت امور اقتصادی و دارایی در آقای کرباسیان دیده می شود، تجربه و آشنایی اوست. در حال حاضر به عنوان معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی در جایگاه رییس گمرک توانسته است تصمیم های جسورانه ای بگیرد و به همین ترتیب در وزارتخانه نیز می تواند با تصمیمات جسورانه و سریع وضعیت اقتصاد را بهبود دهد. او توانست مدیریت سنتی گمرک را تغییر دهد.

پارسایی تاکید کرد، آشنایی با مدیریت بخش های اقتصادی کشور می تواند به مدیریت وزارتخانه کمک کند. از طرف دیگر علم و رشته تحصیلی مرتبط او با اقتصاد می تواند تحولی در اقتصاد ایجاد کند.

رییس جمهوری سه شنبه هفدهم مرداد ماه جاری مسعود کرباسیان را به عنوان وزیر پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی دولت دوازدهم به مجلس معرفی کرد.

وی اکنون رییس کل گمرک ایران است که توانست گمرک الکترونیک و پنجره واحد تجارت فرامرزی را مستقر کند.

کسب رتبه نخست جهانی در کشف مواد مخدر Drugs و رتبه دوم کشف کالا قاچاق Contraband از دیگر دستاوردهای دوره ریاست کرباسیان بر گمرک است.

کرباسیان 61 ساله دارای دکترای مدیریت بازرگانی است و در 20 ساله گذشته در وزارتخانه هایی چون اقتصاد، بازرگانی، نفت فعالیت کرده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 293456 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟