نماینده میناب: فراکسیون امید به تمامی وزرای پیشنهادی رای اعتماد می‌دهد

رکنا سیاسی: حجت‌الاسلام سید مصطفی ذوالقدر گفت: با وزرای پیشنهادی ارتباط بسیار خوبی دارم و هرکسی را دکتر روحانی تائید کند ما هم تائید می‌کنیم و به‌تمامی لیست رأی اعتماد می‌دهم.

وی تصریح کرد: ممکن است برخی افراد با آرای کم رأی اعتماد بگیرند اما احتمال رأی آوری تمامی افراد زیاد است.

این عضو فراکسیون امید در خصوص نارضایتی برخی از افراد این فراکسیون از چند وزیر پیشنهادی، خاطرنشان کرد: اگر لیست امید به‌اتفاق به کسی رأی ندهند این افراد رأی نمی‌آورند، اما لیست امید به‌تمامی افراد کابینه رأی اعتماد می‌دهد و از نظر بنده وزرای پیشنهادی افراد قابل قبولی هستند و از مجلس رأی اعتماد می‌گیرند.

ذوالقدر افزود: هرکسی را که رئیس‌جمهور تائید کند، قبول دارم و تائید می‌کنم و در این زمینه ارتباط بسیار خوبی با وزرای پیشنهادی دارم

نماینده مردم شرق هرمزگان در خانه ملت تصریح کرد: طی چند روز آینده اگر نظر دوستان و لیست امید تغییری نکند اکثر وزرا از مجلس رأی اعتماد می‌گیرند.

ذوالقدر درباره حضور زنان در کابینه گفت: در لیست رئیس‌جمهور برای کابینه از بین زنان وزیر پیشنهادی حضور ندارد، اما بعضی از وزرای پیشنهادی وعده داده‌اند که معاونان آن‌ها از زنان خواهد بود و ما نیز اطمینان داریم که زنان در حوزه معاونین وزرا انتخاب می‌شوند.

وی در خصوص انتخاب بهترین وزیر و بهترین عملکرد در کابینه قبلی نیز تصریح کرد: از نظر من دکتر ظریف عملکرد بسیار قابل قبولی داشت و می‌شود آن را بهترین وزیر کابینه نامید، هرچند تمامی وزرا عملکرد قابل قبولی داشتند و درمجموع عملکرد وزرای دولت روحانی رضایت‌بخش بوده است.

این عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در خصوص امضای نمایندگان در حمایت از وزیر نفت نیز گفت: ١٩٠ نفر از نمایندگان مجلس در حمایت از وزیر نفت نامه ای امضا کردند که زنگنه بماند و این نامه تأثیر مثبتی داشت که زنگنه در لیست جدید وزرا حضور داشته باشد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 294612 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟