توضیح نماینده‌ای که در مجلس به وزیرخارجه ناسزا گفت/ فحاشی نبود اعتراض بود !

رکنا سیاسی: وی در این باره گفت: من فحاشی نکردم چنین نبود! من به آماری که وزیر داشت ارائه می داد اعتراض کردم که این آمار کذب است و درست نیست. من مگر بچه ام که فحاشی کنم.
(در واکنش به اینکه خبرنگاران صدای ناسزاگویی وی را شنیده‎اند و دیده اند که دلخوش جلوی دهان وی را گرفته است) من اعتراض کردم، فحاشی نکردم!
(برخی نمایندگان به صحبت های وزیر پیشنهادی امورخارجه احسنت احسنت می گفتند) چه احسنتی او دارد؟ در خرمشهر اتفاقی اتفاق افتاد و من سه بار به وزیر مراجعه کردم اما هیچ کاری انجام ندادند. امروز در خرمشهر کشتی ها متوقف است، مردم کشتی ها را تکه تکه می کنند و می فروشند. کاری آنجا وجود ندارد. در شلمچه کارها متوقف است. این آمارها کذایی و دروغ است که وزیر خارجه در مجلس به نمایندگان ارائه می دهد.
الان مرز شلمچه با طرف عراقی مشکل پیدا کرده است. هیچ کسی نتوانست در استان و شهرستان مشکل را حل کند چون حل موضوع به پایتخت و وزارتخانه ها بر می گردد. ایشان این موضوع را می داند، ما رفتیم صحبت کردیم، نامه دادیم و حرف زدیم. ایشان می گوید مشکل بانک ها را حل کردیم! اینها دروغ و کذب است چون می خواهد از مجلس رأی بگیرد!
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 295589 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟