سایه نویس کتاب ترامپ: ریاست جمهوری ترامپ به پایان رسیده

رکنا سیاسی: سایه نویس کتاب پرفروش دونالد ترامپ Trump رییس جمهور آمریکا پیش بینی کرد، رییس جمهور چهل و پنجم آمریکا دوران 4 ساله ریاست جمهوری خود را به پایان نخواهد رسانید.

به نقل از سی ان ان، "تونی شوارتس" سایه نویس کتاب پرفروش" هنر Art معامله " ترامپ، در توییتی پیش بینی کرد ترامپ پیش از آغاز تحقیقات کنگره درباره رابطه پنهانی اش با روسیه، مجبور به استعفا خواهد شد چون به گفته این نویسنده، چاره دیگری نخواهد داشت.

سایه نویس (ghostwriter ) به افرادی می گویند که سرگذشت افراد مشهور و موفق را در دوران زندگی خود فرد در طی مصاحبه هایی جمع آوری کرده و آن را به عنوان کتاب منتشر می کنند.

او نوشته است: حلقه محاصره ترامپ با سرعت زیادی تنگ‌ تر می‌شود؛ پیش از اینکه مولر و کنگره راه دیگری برای او باقی نگذارند، ترامپ استعفا کرده و آن را پیروزی قلمداد خواهد کرد."

او سپس در توییت دیگری نوشته است:" ریاست جمهوری ترامپ عملا تمام شده، بعید می دانم ریاست جمهوری او تا پایان سال دوام بیاورد. احتمال بیشتر این است که او تا پائیز استعفا خواهد کرد، شاید هم زودتر."

گفتنی است سایه نویس کتاب هنر معامله بعدها از مشارکت در نوشتن این کتاب، ابراز پشیمانی کرده است.

او در ماه های گذشته رویکردی انتقادی نسبت به ترامپ در پیش گرفته و مجموعه توییت هایی علیه رییس جمهور آمریکا منتشر می کند.

تونی شوارتس در دهه 1980 به مدت 18 ماه با ترامپ زندگی کرد تا بتواند در مصاحبه هایی با او، زندگی نامه او را کتاب کند. این کتاب در سال 1987 با عنوان " هنر معامله" به نام ترامپ و شوارتس چاپ شد و کتاب پرفروشی شد.

در این کتاب زندگی نامه ترامپ از یک شهروند معمولی تا زمانی که توانسته به عنوان یک تاجر موفق در زمینه املاک و مستغلات در آمریکا درآید، تشریح شده است.

این کتاب تاثیر زیادی در مشهور شدن ترامپ داشت به نحوی که بعدها شوارتس به خاطر مشارکت خود در این پروژه و مشهور کردن ترامپ، ابراز پشیمانی کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 295998 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟