ادعای جدید رئیس موساد درباره قدرت هسته ای ایران

رکنا سیاسی: هیئت امنیتی-اطلاعاتی رژیم صهیونیستی به رهبری «یوسی کوهن» رئیس سازمان جاسوسی اسرائیل «موساد» ساعات پایانی پنجشنبه برای دیدار با مقامات کاخ سفید، وارد آمریکا شد.

به نوشته وبگاه «عروتص شوع» در این هیئت «ایتان بن دیوید» معاون شورای امنیت داخلی و ژنرال «هرزی هالوی» رئیس اطلاعات ارتش اسرائیل نیز حضور دارند.

این هیئت عالی رتبه اطلاعاتی رژیم صهیونیستی در اولین نشست خود در کاخ سفید، با «هربرت مک‌مستر» مشاور امنیت ملی و «جیسون گرینبلت» فرستاده ویژه رئیس جمهور آمریکا در امور خاورمیانه، دیدار و گفت‌وگو کردند.

گرینبلت در صفحه تویئتر خود با «بسیار سازنده» توصیف کردن این نشست، بر تداوم و تقویت همکاری‌های میان آمریکا و رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

کوهن در این سفر قصد دارد به مقامات آمریکایی درباره این ادعا که بعد از شکست‌های داعش ISIS در سوریه و عراق، ایران مشغول پر کردن خلأ ایجاد شده است، هشدار دهد.

رئیس موساد همچنین در دیدار با مک‌مستر و گرینبلت مدعی شد علی‌رغم توافق هسته‌ای، ایران هنوز تمایلاتش برای تبدیل شدن به یک قدرت هسته‌ای را کنار نگذاشته و فشارهای قدرت‌های جهانی باعث قوی‌تر شدن موضع تهاجمی این کشور شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 296050 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟