نماینده تهران: معرفی صالحی را برای وزارت فرهنگ و ارشاد به فال نیک می‌گیریم

رکنا سیاسی: سیده فاطمه ذوالقدر در موافقت با وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی در جلسه علنی امروز شنبه مجلس گفت: راهکار فرهنگی بهره گیری از منطق و استدلال و در مواردی جدال نیکو است و نیاز به فردی اهل علم و فرهنگ دارد. که اینها در چهره دکتر صالحی قابل مشاهده است.
وی افزود: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرز میان فرهنگ و دین است و دکتر صالحی کسی است که به هر دوی این امور آشنا است و روابط منحصر به فردی با علما دارد و می تواند پلی میان مطالبات مردم، علما و اصحاب فرهنگ باشد.
این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به بخشی از برنامه های وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ایشان تحول در عرصه فرهنگ را محور برنامه های خود اعلام کردند و توجه به ارزش‌های والای انسانی و جایگاه فرهنگ و هنر Art و ادب در تحول جامعه و تعالی محیط پیرامونی جزو نقاط مثبت برنامه‌های ایشان است.
وی تاکید کرد: فرهنگ فضایی پر از فرصت‌ها و تهدیدها است و آقای صالحی به عنوان فردی غیرجناحی و سیاسی و دارای دغدغه فرهنگی و معتقد به گفت‌وگو و تعامل انتخابی مناسب در این حوزه است که امید است با رای نمایندگان شاهد حضور ایشان در کرسی حوزه فرهنگ باشیم و ایشان نیز با استفاده از ظرفیت زنان و جوانان بتوانند در این حوزه موفق باشند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 296299 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟