رحمانی فضلی:مبنای انتخاب رییس جمهور برای وزارت کشور توسعه محوری بوده است

رکنا سیاسی: عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر پیشنهادی کشور:
همه موضوعات و مسائل مطرح شده دلسوزانه و برای احقاق حق مردم و اجرای قانون Law بود. من به نمایندگان حق می‌دهم که موضوعات و مسائل منطقه‌ای و مردم را پیگیر باشند. 
همه ما باید برای انقلاب، رهبری، مجلس و چنین مردمی شکر کنیم. همانطور که مستحضر هستید وزارت کشور با توجه به ابعاد مختلف و موضوعات استراتژیکی که با آن سر و کار دارد می تواند در امنیت و اقتدار ملی و آرامش برای مردم نقش تاثیر گذاری داشته باشد. سیاست خارجی دنباله سیاست داخلیست. یک کشور منسجم و متحد و با مردمی رضایتمند می‌توانند پشتوانه‌ای قوی برای سیاست خارجی باشند. 
این توفیقی که بنده پیدا کردم و چهار سال در این مسند قرار گرفتم تماما جای شکر دارد و این شکر را باید در عمل نشان بدهیم.
مبنای انتخاب رییس جمهور برای وزارت کشور مبنای توسعه محوری بوده است. موضوع توسعه یک موضوع توسعه همه جانیه پایدار است. در بعد سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و امنیتی. برای اینکه به این توسعه برسیم باید تمام اجزای آن را به صورت هماهنگ و جامع ببینیم.
تنها وزارتخانه‌ای که 14 دستگاه حاکمیتی باید در چهارچوب فعالیت‌های آن ساماندهی شوند وزارت کشور است. از ستاد کل و سپاه پاسداران بسیج، ارتش، نیروی انتظامی، قوه قضاییه گرفته تا دیگر دستگاه‌ها
ما در کشور با یک عدم توازن و تعادل مواجه هستیم. ما در مناطق مرزی که مهمترین مناطق هستند دچار عدم توازن و تعادل بوده‌‌ایم. همه اینهایی که در جوار مرز قرار گرفته ‌اند دچار عدم توازن هستند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 296407 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟