چه میکنه این ترامپ، عملکرد در حد احمدی نژاد!

رکنا سیاسی: به نوشته روزنامه دیلی میل،‌ دولت دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا یک هیات مشورتی که گزارش‌هایی درباره تغییرات آب و هوایی ارائه می‌کرد را منحل اعلام کرد.
آخرین جلسه کاری این هیات متشکل از ۱۵ متخصص و کارشناس یکشنبه برگزار شد. هدف اصلی این گروه، آموزش به مردم درخصوص تغییرات آب و هوایی و ارائه گزارش بود.
مقام‌های محلی، متخصصان و کارشناسان تلاش دارند تا به مقام‌ها در درک این مساله و استفاده از ارزیابی ملی تغییرات آب و هوایی کمک کنند.
وزارت تجارت و اداره ملی اقیانوسی و اتمسفری آمریکا هم از تمامی اعضای این کمیسیون قدردانی کردند. وزارت تجارت آمریکا تاکید دارد که گزارش‌های این هیات همچنان اهمیت دارند. در وب‌سایت این هیات مشورتی آمده است: توجه داشته باشید که تحولات جاری تاثیری در تکمیل چهارمین گزارش درباره ارزیابی ملی تغییرات آب و هوایی ندارد و این جزو اولویت‌های اصلی وزارت تجارت و اداره ملی اقیانوسی و اتمسفری آمریکاست.
رئیس‌جمهوری آمریکا در گذشته علم گرمایش زمین را زیر سوال برده و گفته بود این مساله ممکن است جزو فریبکاری‌های چین باشد و اعلام کرد که آمریکا از توافق تغییرات آب و هوایی پاریس خارج می‌شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 297555 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟