حضرتی: فراکسیون امید یکدست به بیطرف رای داد

رکنا سیاسی: الیاس حضرتی در این باره اظهار کرد: تعداد آرای فراکسیون امید مشخص است. ما در فضاهای مختلف بین ۱۱۰ تا ۱۳۰ رای در نوسان داریم و هیچ وقت ۲۰۰ رای نداشته‌ایم. وزن فراکسیون هم همین مقدار است و با توجه به این موضوع تصمیمات، برنامه‌ریزی‌ها و تلاش‌های فراکسیون در جریان رای اعتماد قابل تقدیر است.

وی افزود: متاسفانه جریانی در بیرون از مجلس به قضایا دامن می‌زند. برخی دوستان اصلاح طلب ما نیز در بازی آنها قرار می گیرند و به جای اینکه نقد دلسوزانه و مصلحانه‌ای نسبت به کارهای فراکسیون داشته باشند به سمت تخریب فراکسیون و در راس آن دکتر عارف و افراد موثر دیگر می‌روند، البته قطعا فراکسیون امید هم نقایصی دارد، اما دوستان اصلاح طلب ما گاهی در بازی کسانی می‌افتند که به دنبال تخریب هستند.

نماینده مردم تهران در مجلس، یادآور شد: من معتقدم دوستان ما باید این فرصت را بدهند که با کارهای فراکسیون بیشتر آشنا شوند. من به آقای دکتر عارف هم گفته‌ام که بخش اصلی نقص فراکسیون عدم توضیح کامل کارکرد آن است و از ایشان خواهش کردم نشست مطبوعاتی دوره‌ای داشته باشد و گزارش عملکرد فراکسیون، مصائب و مسائل آن و کارنامه فراکسیون را توضیح دهد، زیرا برخی حرف‌ها به خاطر عدم اطلاع است،‌ اما بعضی دیگر هم افراد ایرادگیری هستند که اشکالی هم ندارد و ما به آنها عادت کرده‌ایم.

حضرتی درباره رای عدم اعتماد مجلس به بیطرف و طرح شائباتی مبنی بر مخالفت برخی اعضای فراکسیون امید با وزیر پیشنهادی نیرو تصریح کرد: فراکسیون امید یکدست همه به آقای بیطرف رای دادند و ما هیچ اصلاح طلب یا عضو فراکسیون امیدی نداریم که به ایشان رای نداده باشند. حتی خود من تلاش کردم افراد ناراضی را راضی کنم و نظر کسانی را که قصد مخالفت داشتند برگردانم، اما تصورمان این بود که ایشان قطعا رای می‌آورد و در واقع اتفاق غافلگیرانه رخ داد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 298079 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟