امیرعشایری: سپاه و ارتش همچون ید واحد پاسدار آسمان کشور هستند

رکنا سیاسی: امیر سرتیپ دوم خلبان سخاوت عشایری فرمانده پایگاه شکاری شهید خسرو عبدالکریمی در گفت‌وگو با ایسنا منطقه خلیج‌فارس، افزود: رزمایشی که برگزار خواهد شد به‌صورت رژه هوایی بوده که به پایگاه شهید عبدالکریمی محول شده است.
وی بابیان اینکه با همکاری ارتش و سپاه در این رزمایش شاهد پرواز هواپیماهای جنگی و هلی‌کوپتر خواهیم بود، اظهار کرد: هواپیماهای جنگی از این پایگاه و هلی‌کوپتر و توکانو از هوا دریا نیز پرواز می‌کنند و به‌صورت هماهنگ با لیدری ارتش جمهوری اسلامی ایران رژه را در بندرعباس انجام خواهند داد.
امیر سرتیپ دوم خلبان عشایری در خصوص تعداد هواپیماهایی که در این رژه حضور دارند، خاطرنشان کرد: 10 فروند هواپیما که 6 هواپیما f4 و چهار هواپیمای سوخو 22 سپاه حضور دارند اما به‌طورکلی به دلیل رزرو زمین و هوا به‌طورکلی 32 هواپیما شامل f4، سوخو22، توکانو و هلی‌کوپتر در رژه 31 شهریور پرواز خواهند کرد.
فرمانده پایگاه شکاری شهید عبدالکریمی با اشاره به اینکه قدرت ایران اسلامی بازدارنده است و این قدرت برای صلح جهانی خواهد بود، اضافه کرد: سپاه و ارتش به‌صورت ید واحد در خدمت نظام جمهوری اسلامی و پاسداری از مرز هوایی و آسمان کشور هستند.
وی در پایان گفت: در رژه 31 شهریور اقتدار دفاعی کشور از آسمان هوایی ایران اسلامی را به نمایش خواهیم گذاشت و نشان می‌دهیم که جمهوری اسلامی ایران از اقتدار بالایی نه‌تنها در منطقه بلکه در جهان برخوردار است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 308246 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟