وظیفه امروز حفظ و ارتقای آمادگی دفاعی مستمر است

رکنا سیاسی: مراسم اعطای درجه دریادار دومی به فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی با حضور فرماندهی نیروی دریایی ارتش برگزار شد. در این مراسم امیردریادار سیاری ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری حضرت امام حسین(ع) و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: ما آموزه‌های زیادی از عاشوراء و محرم داریم و شور حاکم بر این ایام را می‌بینیم و درس می‌گیریم که می‌بایست در بکاربستن دستورها و رهنمودها اقدام کنیم.
وی با اشاره به کلام فرمانده کل قوا مبنی بر اینکه بصیرت قطب نمای حرکت در مسیر غبارآلود است، گفت: استکبار جهانی به دنبال برتری فرهنگی خود بر سایر ملت‌هاست و رسانه‌های آنها نیز به دنبال اجرای اهداف و ایجاد برتری خود بر کشورهای اسلامی هستند، زیرا تنها اسلام است که شعار امام حسین(ع) را سر می‌دهد و مرکز این مبارزه و مقاومت و ایستادگی در مقابل استکبار در ایران است و این افتخار است برای کشور ماست.
فرماندهی نیروی دریایی ارتش افزود: در این دنیای پر هیاهو بصیرت بسیار مهم بوده و چراغ راه ما نیز خط ولایت است و آنچه که امروز از زبان ولایت بیان می‌گردد قطب نمای حرکت می‌شود، بنابراین انتظار این است که سربازان ولایت آموزه‌های محرم و عاشوراء را بکار گیرند.
دریادار سیاری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نزدیکی هفته بزرگداشت دفاع مقدس، گفت: همه باید بدانند که در دفاع مقدس چه اتفاقی افتاد، چگونه جنگیدیم، چگونه افتخارآفرینی کردیم، ما در مقابل استکبار جهانی و بیش از 38 کشور ایستادیم، دنیایی علیه کشور ما بود و با هدف شکستن انقلاب و سایر اهداف با ما جنگیدند، اما به لطف خدا، همت مردم، نیروهای مسلح و فرماندهی امام(ره)، بهره گیری از آموزه‌های عاشوراء و اعتقاد و ایمان شکست را به دشمن تحمیل کردیم.
وی افزود: وظیفه همه ما انتقال این دستاوردها به نسل‌های بعدی است تا همه بدانند امنیت و اقتدار امروز نظام اسلامی در سایه فداکاری‌ها و ایثار بسیاری از رزمندگان فداکار به دست آمده است.
فرماندهی نیروی دریایی ارتش تأکید کرد: در بحث برجام موضع گیری‌ها و تهدیدها را می‌بینیم که به چه شکلی است اما همگان دیدند که فرماندهی معظم کل قوا راه مقابله با دشمن را چگونه فرمودند.
وی در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه دشمن به دنبال تسلیم کردن ماست، گفت: با وجود قدرت بالای نیروهای مسلح هیچگاه تسلیم نخواهیم شد و وظیفه امروز ما حفظ و ارتقای آمادگی دفاعی بصورت مستمر بوده و تا زمانی که این آمادگی حفظ و تقویت شود دشمن توان مقابله با ملت ایران را نخواهد داشت.
در این مراسم درجه دریادار دومی به ناخدایکم احمد رضا شهیدی اعطاء گردید. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 308249 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟