محکومیت برگزاری همه‌پرسی اقلیم کردستان عراق در فراکسیون نمایندگان ولایی

رکنا سیاسی: سیدحسین نقوی حسینی اظهار داشت: جلسه شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی صبح امروز با حضور همه اعضا برگزار شد که در این جلسه اعضای فراکسیون به ارائه دیدگاه‌ها و نقطه نظراتشان درباره موضوع همه پرسی اقلیم کردستان پرداختند.
وی افزود: فراکسیون نمایندگان ولایی همه پرسی اقلیم کردستان را توطئه صهیونیستی - آمریکایی می‌داند. این فراکسیون ضمن محکومیت این اقدام همه پرسی را به ضرر کردها دانسته چون این اقدام تمامیت ارضی عراق را زیر سوال می‌برد.
نقوی حسینی تاکید کرد: ما به هیچ وجه با تجزیه کشورها موافق نیستیم و معتقد به حفظ تمامیت ارضی کشورها هستیم. این فراکسیون از دولت می‌خواهد که همکاری قوی‌تر از گذشته با دولت عراق داشته باشد.
سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی همچنین به سایر موارد کاری جلسه شورای مرکزی این فراکسیون اشاره کرد و اظهار داشت: بررسی راهبرد آینده فراکسیون و تنظیم برنامه زمانبندی شده برای فعالیت‌های کارگروه‌ها در آینده مطرح شد و مقرر گردید که کمیته‌ها فعال‌تر به بررسی طرح‌ها و لوایح پرداخته و راهبرد و استراتژی فراکسیون نیز مشخص شود.
وی در پایان گفت: در این جلسه مقرر شد که جلسات فراکسیون نمایندگان ولایی با وزرای دولت دوازدهم ادامه پیدا کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 310151 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟