کشف 80 درصد مواد مخدر کشور در استان های شرق و جنوب شرق

سردار اسکندر مومنی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران در ستاد انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: یکی از اولویت‌های نیروی انتظامی بر اساس دستورات ستاد کل نیروز‌های مسلح، توجه به نیروی انتظامی و مناطق امنیتی از جمله جنوب شرق است.

جانشین نیروی انتظامی افزود: نیروی انتطامی همه توان خود را بسیج کرده که در حوزه انتظامی و در حوزه مرزی، ساختار، ساختمان، تجهیزات و نیرو‌ها را تقویت کند و تاکتیک‌های جدید را اتخاذ کند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: با تصمیمات اتخاذ شده و دستورات ستاد کل نیو‌های مسلح، شرایط امنیتی سیستان و بلوچستان مطلوب بوده و به زودی بهتر می شود.

سردار مومنی تصریح کرد:در چهار ماهه اول امسال کشفیات مواد مخدر Drugs ما در استان سیستان و بلوچستان و استان‌های حاشیه شرق کشور، ۸۰ درصد کل کشفیات کشور بوده یعنی از حدود ۳۰۰ تن کشفیات مواد مخدر، ۸۰ درصد آن مربوط به استان‌های شرقی و حاشیه شرق است.

جانشین نیروی انتظامی با اشاره به تردد خودرو‌های قاچاقچیان سوخت که به مقررات راهنمایی و رانندگی نیز گا‌ها توجه نمی‌کنند اشاره کرد و بیان داشت: در این رابطه نیروی انتظامی استان طرح‌های خوبی را برنامه ریزی کرده که با اجرای آن، تردد این خودرو‌ها کاهش می‌یابد.بهترین قیمت های اجاره و فروش مسکن را اینجا ببینید / مشاوره رایگان

 

کدخبر: 288475 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟