وقتی مادر دو قلوهای قزوینی فوت کرد، سرنوشت تلخ رقم خورد / این 2 قلوها را می شناسید؟+فیلم و عکس
حجم ویدیو: 124.70M | مدت زمان ویدیو: 00:08:28

داستان از این قرار است که حدود سال های 1330 فیض الله غیاثوند در یکی از روستاهای قزوین به نام اسطلک، با دختر دایی اش، شمامع غیاثوند ازدواج می کند بعد از مدتی ، زندگی زیبا آنان  با وجود دو قلوها شیرین تر می شود اما این شیرینی مثل همه ی بی ثباتی های زندگی، تبدیل به غم و محنت شد. مادر دو قلو ها به دلیل ضعف و بیماری ، یک ماه پس از زایمان همسر و دو قلوهایش را تنها گذاشت و به دیار ابدی رفت. فیض الله ماند و دو پسر دوقلوی یک ماهه که به شدت به مراقبت های مادرانه نیاز داشتند. تنهایی، گرفتاری و سختی ها، آنقدر به فیض الله فشار  آورد که مجبور شد، دل از بچه هایش بکند. یک روز تصمیم سختی گرفت و بچه ها را از قزوین به رشت ببرد ، شیرخوارگاهی را پیدا کرد و دوقلوها را با اسم علی و قاسم در آنجا سپرد. 7 سال گذشت، در همه ی این سال ها فیض الله دلتنگ و دل نگران دوقلوهایش بوده است. زندگی اش سر و سامانی گرفته بود و از ازدواج دومش پسر و دختری داشته است ولی هنوز هم دلتنگ دوقلوهایش بوده که سال ها از او دور مانده اند. تصمیم گرفت به شیرخوارگاه رشت برود و پسرانش را به خانه برگرداند. اما زمانی که به آنجا رسید مسئولان شیرخوارگاه اظهار بی اطلاعی کردند و می گفتند ما هرگز چنین پسرانی در آن زمان با این مشخصات تحویل نگرفته ایم. مرحوم فیض الله چندین ماه را برای شکایت و پیگیری فرزندانش سپری کرد . هر روز به رشت می رفت و در مقابل در شیرخوارگاه و شهرداری می ایستاد تا به بچه هایش برسد ولی هیچ خبری نشد که نشد. هیچ کس مسئولیت پسران دوقلو را نمی پذیرفت. انگار هرگز این بچه ها پا به هستی نگذاشته بودند و هرگز به دنیا نیامده بودند.

فیض الله بعد از همه ی این پیگیری ها و تلاش ها دست خالی به روستایش در قزوین بر می گردد. ولی ...

در سال های قبل انقلاب و در بحبوحه ی تظاهرات علیه رژیم شاهنشاهی، یکی از دوستان فیض الله ،در حین تظاهرات در رشت، همراه با عده ی زیادی وارد مغازه ای می شود و همگی مجبور می شوند چند ساعتی در همان مغازه سپری کنند. در گپ و گفتگویی که بین حاضران شکل می گیرد از دوست فیض الله پرسیده می شود که اهل کجایی و چون می گوید قزوین، یکی از افراد حاضر در مغازه می گوید فیض الله غیاثوند را می شناسی و او هم می گوید بله از دوستانمان است. و آن شخص می گوید دو تا از بچه هایش در خانه ی من زندگی می کنند. آن شخص به دلیل اینکه از داستان دوقلوها بی اطلاع بوده، احتمال می دهد که این بچه ها مربوط به شخص دیگری به همین نام است و خبر را تا یک سال بعد به مرحوم فیض الله نمی رساند و وقتی هم این کار را می کند هیچ نشانی از آن شخص حاضر در مغازه پیدا نمی شود و این داستان هم به عنوان خاطره ای به فراموشی سپرده می شود . برادر این دو قلوها می گوید: امید به اینکه دوقلوها در رشت زندگی می کنند به شدت افزایش می یابد. دوقلوهایی که سنشان به 60 سال می رسد و احتمالا باید در رشت یا قزوین زندگی کنند. امیدواریم هم اکنون دوقلوها در کنار هم باشند تا این نشانه ای بشود برای یافتنشان. خبرها و نشانه ها ، از پیگیرهای ساده ی شما عزیزان به گوش خانواده ی دوقلوها خواهد رسید. امیدواریم ما را در این راه یاری کنید.

در صورتی که می توانید با دادن اطلاعاتی به این خانواده کمک کنید، با تلفن های   02184215789 یا 02184215758تماس حاصل فرمایید.همچنین برای کمک به این خانواده چشم انتظار می توانید این فیلم را برای دوستان و آشنایان خود ارسال کنید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

مرد مست 24 ساعت پسر 14 ساله تهرانی را شکنجه شیطانی کرد / او را در قهوه خانه دیدم و ...

گره کور در پرونده کشته شدن روحانی یک مسجد در شرق تهران

وقتی مادر دو قلوهای قزوینی فوت کرد، سرنوشت تلخ رقم خورد / این 2 قلوها را می شناسید؟+فیلم و عکس

نوعروس ایرانی وقتی به استرالیا رسید با یک دانشجوی امریکایی همخونه شد و .../ سیاوش وقتی فتانه را کتک زد از این کشور اخراج شد

میهمان های عروس و داماد در جشن عروسی به جان هم افتادند+ فیلم

خوشگذرانی آرش با نقشه کثیف در ویلای شمال

شکنجه شیطانی دختر فیلمبردار پشت جعبه های میوه یک پارکینگ قدیمی

آبرویم رفت همه مرا در وضیعت بد کنار یک مرد غریبه دیده بودند

احمد و یاسمن یک خانه فساد را اداره می کردند+عکس 4 زن و دختر در کنار احمد هنگام دستگیری +عکس

درخواست طلاق به خاطر علاقه فریبرز به سگ / زنم به ارتباط من و سگم حسودی می کند!

با شناسنامه یک مُرده در ایران زن گرفتم، سربازی خریدم و حتی یارانه هم می گرفتم!

شاهرخ به خاطر ارتباط شیطانی با زن افغان، شوهر او را کشت+عکس

پیرمرد منحرف که عاشق دختر 13 ساله همسایه شده بود!+ عکس

سمیرا با نقشه کثیف به خانه مرد پولدار رفت+ عکس

دردسر توبه یک تبهکار / اشک های مادرم را سر سجاده دیدم و...

دنیای گناه آلود منیژه پس از افتادن شوهرش به زندان

شیما 2 مرد کچل را به خانه آورد و ...+ عکس

تبهکاری که با لباس زنانه در رشت سرقت می کرد

راز شیطانی جسد نیمه برهنه دختر دبیرستانی که در پارک جنگلی رها شده بود

این دختر 20 ساله شهر ارومیه را به هم ریخت

قاتل پیش‌نماز مسجد ساجدین تهران کیست؟

وقتی در خانه تنها بودم کامران با چرب زبانی به خانه ام آمد و ... / انتقام وحشتناک مهسا او را پشت میله های زندان انداخت

عروس 6 ساله با گریه از آزار داماد پیر گفت+ فیلم

 

 

کدخبر: 248581 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟