سایه هایی که رضا نیستند / 15 سال است که  مادر چشم انتظار اوست +فیلم وعکس
حجم ویدیو: 99.56M | مدت زمان ویدیو: 00:11:52

می ترسد بگوید دیگر رضایش را نخواهد دید 15 سالی می شود چشم های پر اشکش ثانیه ها را می شمرد و با صدای هر زنگ تلفن یا زنگ خانه ای یا رضا می گوید قلبش می تپد و هر روز منتظر خبری از گم شده اش است.

حتما خودتون هم مادر هستید و من مادر را درک می کنید. دلم می گیرد از اینکه می گویم فقط می خواهیم یک مصاحبه با شما و همسرتان در مورد رضا داشته باشیم. اسم رضا که می آید صدایش بیشتر می لرزد.

سفر بی بازگشت

ماجرا مربوط به سال 81 است رضا با پدربزرگ و مادربزرگش به امامزاده داوود می روند. رضا 13 ساله بود در آنجا رضا به بازار Store امامزاده می رود تا برای مادرش سوغاتی بخرد. ساعتی می گذرد و رضا بر نمی گردد. روزها در همان حوالی امامزاده داوود با سگ های پلیس Police و پاسبان ها به دنبال رضا یا نشانه ای از او می گردند اما اثری از رضا به دست نمی آید. گم شدن رضا همراه می شود با افسردگی های فراوان پسربزرگتر که در نبود برادر کوچکترش برای فرار Escape از فشار روحی ، به دوره ی سربازی می رود و هیچ کس نمی دانست که اتفاق هولناکتری در راه است. علی ( برادر بزرگتر) روزهای پایانی خدمتش را سپری می کرد که با ماشینی تصادف Crash می کند. راننده ناشناس از صحنه مرگ تلخ علی فرار می کند  و پدر و مادرش فرزند دیگرشان را از دست می دهند.غم نبودن رضا و از دست دادن علی، پدر و مادر را تا مرز جنون می کشاند. تنها قرص های آرام بخش است که مونس شب ها و روزهای آنها می شود.زهرا و داوود ( پدر و مادر) تنهای تنها می شوند. یک چشمشان برای پسربزرگشان که در غربت از دست رفته می گرید و چشم دیگرشان در انتظار رضا پسر کوچکترشان می لرزد. زهرا برایمان تعریف می کند هر وقت سایه ی یک مرد پشت در ظاهر می شود به این فکر می کنم که حتما رضا آمده و دلم پر می کشد برای اینکه در را باز کنم و ببینم که رضا به دیدن پدر و مادرش آمده است.از زهرا می خواهم به لنز دوربین خیره شود و تصور کند که رضا او را می بیند ، حالا از رضا چه می خواهد؟ زهرا مکثی می کند انگار می خواهد باورش شود که رضا او را می بیند و بعد جواب می دهد: رضا برگرد، الان تو می بینی که مادرت چقدر پیر شده است ، من شاید 10 سال دیگر فرصت زندگی کردن داشته باشم، بگذار که این  سال های باقیمانده ی عمرم کنار تو نفس بکشم، کنار تو راه بروم کنار تو غذا بخورم با تو بخندم و گریه کنم. رضا برگرد با هر شرایطی که الان گرفتارش شده ای برگرد. من فقط 10 سال پایانی زندگی ام را می خواهم کنارت زندگی کنم.دوربین را خاموش می کنم و چند ثانیه ای بی حرکت به این تصویر بی بدیل خیره می شوم. اشک های روان زهرا و بغض های فرو خورده ی داوود! دیدن این تصویر و حرف های زهرا که با سوز دل به رویای زندگی کردن در کنار رضا فکر می کند ، نفس را در سینه حبس می کند.هزار بار برایتان آرزوی زندگی می کنم ، هزار بار برایتان آرزوی زیستن در کنار رضای تان می کنم، الهی که به رضا برسید ...

  کسانی که صاحب عکس که رضا است را می شناسند واز سرنوشت رضا اطلاعاتی دارند با شماره 84215789-021 تماس بگیرند. برای کمک به این پدر و مادر لینک خبر را برای دوستان خود ارسال کنید. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

این اخبار را از دست ندهید:

رامین مرا به ایدز مبتلا کرده بود و من دنبال انتقام بودم که با جمشید آشنا شدم و ...

اردشیربه خاطرارتباط قبلی بامن ازنامزدم می خواست تا مرا رها کند/مینا راز زنده زنده سوختن 2 مرد درشرق تهران برملا کرد+عکس

فکر می کردم چون هیکلم ورزشکاری است زن شوهردار با من دوست می شود / عکس های سهیلا مرا از خود بی خود کرده بود

اقدام شیطانی با یک زن بیهوش در قبرستان + تصاویر

زنم در غیابم با دو دوستم ارتباط شیطانی برقرار کرده بود ... / یکی از دوستانم مثل بختک سایه اش را روی زندگی ام انداخته بود و ...

پسرم فریاد زد مادرش با مردان غریبه ارتباط دارد و من در حمام زنم بی نوایم را کشتم!+عکس

عاشق دختر گیتاریست شدم و بعد نیلوفر به زندگی ام وارد شد / نمی دانم چرا دوست صمیمی ام او را به خانه اش برد و ...

نامادری ام با مردان دیگر ارتباط داشت و من او را وحشیانه کشتم

شوهرم برای ارتباط با دوست دختر دوران مجردی اش با شوهر او طرح دوستی ریخت و ...

محاکمه 2 جوان که دختر نوجوان را از محله شان در تهران ربودند و در قزوین آزار دادند

اقدام کثیف پسر دانشجو با استاد خانم دانشگاه در کرمانشاه

حادثه دلخراش هنگام ساخت یک صحنه اکشن در مجموعه پایتخت 5 + فیلم

اعتراف تکاندهنده و تازه یک زن که با پسرخاله شوهرش ارتباط پنهانی داشت / او را به خانه ام می آوردم و ...

اسامی شهدا و مجروحان درگیری پلیس اورمیه با گروهک تروریستی پژاک

وقتی زندان بودم، زنم با 2 دوستم صمیمی شده بود وقتی فهیمدم خشمم را فرو بردم ولی ...

نقشه شوم شیما برای تازه عروس و داماد جوان

جریمه عبور از چراغ قرمز در دوبی ٣٠میلیون تومان است

دختر نوجوان هندی با یک سگ ازدواج کرد! +تصاویر

پیمان دیگر قصاص نمی شود / هنرمندان دست به کار بزرگی زدند

حمله دزدان شمشیر به دست به مرد طلافروش+عکس

تحقیقات در پرونده مرگ مشکوک مرد کارگر در مراسم خاکسپاری آیت الله هاشمی رفسنجانی

کمال تبریزی در گذشت

 

 

کدخبر: 266903 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟