این دختر را می شناسید او می گوید: مرا رها نکرده اند! + فیلم و عکس
حجم ویدیو: 34.37M | مدت زمان ویدیو: 00:00:01

از سرنوشت تلخی که روزگار برایش رقم زده است. همراه همسر و یکی از 3 فرزندش به دفتر رکنا آمده است. نوزادی که 27 سال پیش سر راه گذاشته شده حالا خود مادر شده است و 3 پسرهفت، پنج و سه ساله دارد. گویی هر ذره از وجودش در جست‌وجوی پدر و مادر به سویی پرکشیده و او را حیران و پریشان زندگی کرده است.
از روزی که فهمیده پدر و مادر فعلی اش خانواده واقعی اش نیستند تمام زندگی برایش علامت سوالی شده که دنبال جواب آن ها می گردد. مدام در ذهن خود تصویر پدر و مادر واقعی اش را مجسم می کند و به دنبال آن ها به خیلی جاها سر زده است.
هیچ کس نمی‌داند چه اتفاقی افتاده که مادر پریسا تصمیم گرفته دختر دلبندش را از خود دور کند. همه می دانند که عاطفه مادری قوی ترین حس دنیا است اما آیا روزگار چنان بر مادر پریسا سخت گرفته که او مجبور شده از جگرگوشه‌اش بگذرد و در غروب روز 12 فروردین سال 1368 او را که نوزاد حدودا سه ماهه ای بوده در پتوی زرشکی رنگ زیبایی بپیچد و مقابل بیمارستان اکبرآبادی به یک پرستار بسپارد؟ پتوی زرشکی و شیشه شیر کوچکی که بعد از این همه سال پریسا آن را با چنگ و دندان نگه داشته است. پتو و شیشه شیری که بر اثر گذشت زمان رنگش هم حتی زرد شده است.این ها تنها نشان از مادر پریسا هستند که با خود همراه آورده تا بلکه این نشانه های کوچک بتواند کور سوی امیدی برای یافتن پدر و مادر واقعی اش باشند. یادگاری‌هایی که پریسا آنها را از جان بیشتر دوست دارد و راز آن شب تلخ را در دل خود نهفته دارند. اما وقتی از آن روز که برایش تعریف کرده اند می گوید مدام به گریه می افتد و اه می کشد.
پرستاری که در حال خروج از بیمارستان بوده، زنی را دیده که قصد داشته بچه‌اش را نزدیک در بیمارستان بگذارد و برود. در همان لحظه به یاد هوویش می‌افتد که از داشتن بچه محروم بوده و با خود می‌گوید این بچه هدیه خداست و حتماً می‌تواند رنگ شادی و خنده را به خانه هوویم برگرداند. به زن نزدیک می‌شود و وقتی متوجه نیت زن شده و خواهش می‌کند دختربچه‌اش را به او بسپارد. زن هم که قصد داشته نوزادش را رها کند با خود فکر می کند چه کسی بهتر از این پرستار و موافقت می‌کند دختر کوچکش را به آغوش پرستار ‌بسپارد و برود.
با ورود پریسا به خانه هوو رنگ خاکستری زندگی آن ها به رنگ شاد تبدیل می شود. پریسای قصه ما دو اسم دارد و آن یکی اسمش نیز سمیه است. نام پریسا را این خانواده ای برایش انتخاب می کنند. بعد از دو شب متوجه می شوند که مادر پریسا پشیمان شده است و به دنبال نوزاد خود به بیمارستان مراجعه کرده است. مادر خوانده پریسا تقاضا می کند که نوزاد را به مادرش برگردانند اما زن پرستار خود را از مادر پریسا پنهان می کند و حتی یک ماه هم از بیمارستانی که کار می کرده مرخصی می گیرد تا مادر پریسا از دیدن وی نا امید شود.
خودش از زندگی اش بسیار راضی بوده تا اینکه این راز را یک باره در سن هجده سالگی بعد از خوانده شدن خطبه عقد از زبان همسرش می شنود، و یک باره تمام زندگی رنگی و شادش به علامت سوالی بدل می شود که تا به امروز کسی نتوانسته جوابی برایش پیدا کند.
پریسا(سمیه) خودش را یک نوزاد رها شده نمی بیند و نمی خواهد در مورد پدر و مادرش قضاوت کند. نمی خواهد هیچ وقت آن ها را سرزنش کند فقط می خواهد در آغوششان بگیرد و ببوسد.
پریسا فروغی امروز با کوله‌باری از امید و دست یاری به دفتر رکنا آمده تا با کمک همه خوانندگان عاطفه گمشده، بتواند به این جدایی پایان دهد و لذت حضور در جمع خانواده واقعی اش را درک کند.
اگر از سرنوشت این زن اطلاعی دارید می توانید با دفتر رکنا با شماره 84215789-021 تماس بگیرید.
برای کمک به این زن در یافتن پدر و مادرش می توانید فیلم و مطلب را برای دوستانتان ارسال کنید.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

زن جوان تهرانی برای شوهرش به خواستگاری رفت! + عکس

سمانه شوهرش را پای تخت خواب غافلگیر کرد+ عکس

لحظه آزار دختر توسط فوتبالیست خارجی و 3 دوستش+ فیلم و عکس

سرقت شبانه 2 دستگاه عابربانک در میدان مادر تهران + عکس

هربار به خانه منصور می رفتم زنان خیابانی را در اتاقش می دیدم

دردسر برای قاضی پرونده 2 جوان شیطان صفت +عکس

مردی زن بد حجابش را خفه کرد!

دانشجوی دختر دانشگاه امیر کبیر هومن دزد کیفش را تحویل پلیس داد!

شوهرم به خوابم آمد و محل دفن پسر گمشده مان را گفت / زن ساروی به پلیس گفت + عکس

شکایت شراره دختر دانشجو از خواننده قلابی پاپ!

این دختر را می شناسید او می گوید: مرا رها نکرده اند! + فیلم و عکس

سوء قصد زن دوجنسه به خانم همکارش که با یک پسر جوان ارتباط پنهانی داشت! +عکس

کدخبر: 87277 ویرایش خبر
لینک کپی شد
سعیده وحیدنیا
آیا این خبر مفید بود؟