فیلم مرد مورچه ای؛ ابرقهرمان میکروسکوپی +فیلم و عکس
حجم ویدیو: 143.45M | مدت زمان ویدیو: 00:32:15

مرد مورچه ای Ant Man

یکی از قدیمی ترین دستمایه های کمیک استریپ در کتابها و مجله های داستانی ،مرد مورچه ای است که همپای بتمن ؛سوپر من ، اسپایدر من و... خوانندگان این گونه داستانهای کارتونی را سرگرم می کرد. حالا کمپانی مشهور مارول با تمام امکانات و سرمایه اش رفته فیلمنامه مرد مورچه ای را گذاشته جلوی پیتون رید کارگردان پنجاه ساله ای که قبلا از او فیلم هایی مانند نگهبانان کهکشهان ،جدایی، مردان آری و ... را دیده بودیم و بعد هم مایکل داگلاس -درنقش هنک پیم -و اسکات لانگ -در نقش پل رود -را گذاشته روبروی دوربین با کلی ابزار و تجیهزات و به آنها گفت با مرد مورچه ای مردم را سرگرم کنید.

فقط سرگرم کننده ؛ این خلاصه ترین و کوتاه ترین توصیفی است که می شود از فیلم مرد مورچه ای کرد و پیتون رید هم انصافا کارش را به عنوان کارگردان به خوبی انجام داده .اما چه کسی گفته که ما به سرگرمی نیاز نداریم ؟گاهی هم لازم است که برویم سینما با پاپ کورن و پفک فیلم ببینیم و لحظه هایی بخندیم و شاد شویم و لحظه هایی هم هیجان زده شویم. خداوکیلی بد گفتم ؟ خلاصه فیلم را ببیند و بعد نظر بدهید.

خلاصه فیلم

مرد مورچه‌ای نام فیلمی ابرقهرمانی بر پایهٔ شخصیت‌های کتاب‌های کامیکی به همین نام است. این فیلم توسط مارول استودیوز تولید و والت دیزنی استودیوز موشن پیکچرز مسئولیت توزیع آن را بر عهده خواهد داشت.این فیلم دوازدهمین فیلم دنیای سینمایی مارول است. پیتون رید کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته و آدام مک‌کی و پل راد فیلم‌نامهٔ فیلم را بر پایهٔ داستانی از ادگار رایت و جو کورنیش نوشته‌اند. پل راد، اوانجلین لیلی، کوری استول، بابی کاناول، مایکل پنیا، جودی گریر، تی. آی.، دیوید دستمالچیان، وود هریس، جوردی مویا و مایکل داگلاس در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.مقدمات ساخت این فیلم از سال ۲۰۰۶ شروع شد و ادگار رایت برای کارگردانی و نوشتن فیلم‌نامه به همراه جو کورنیش استخدام شد. تا آوریل ۲۰۱۱، رایت و کورنیش سه نسخه از فیلم‌نامه را آماده کردند. پیش‌تولید در اکتبر ۲۰۱۳ و انتخاب بازیگران در دسامبر ۲۰۱۳ آغاز شد. در مه ۲۰۱۴، رایت پروژه را به علت اختلاف سلیقه ترک کرد. یک ماه بعد رید برای کارگردانی فیلم و مک‌کی برای نوشتن فیلم‌نامه استخدام شدند. فیلم‌برداری این فیلم بین اوت و دسامبر ۲۰۱۴ در سان فرانسیسکو، پاینوود آتلانتا، فایت، جورجیا و آتلانتا انجام شد. مرد مورچه‌ای ۱۷ ژوئیه ۲۰۱۵ به صورت سه‌بعدی و سه‌بعدی آی‌مکس در آمریکای شمالی اکران شد.
در سال ۱۹۸۹ هنک پیم که یک دانشمند است از کمپانی شیلد استعفا می‌دهد چرا که متوجه می‌شود کمپانی قصد دارد تا تکنولوژی کوچک کردن مرد مورچه‌ای که او اختراع کرده است را تکثیر کند و او معتقد است که این تکنولوژی خطرناک است و تصمیم می‌گیرد تا زمانی که زنده است این اختراع را مخفی نگه دارد. در سال ۲۰۱۵ پیم توسط دخترش هوپ و شاگرد سابقش درن کراس مجبور به ترک شرکت خودش می‌شود. کراس مشغول تکمیل کردن تکنولوژی لباس کوچک کننده‌ای موسوم به لباس زرد است و این موضوع پیم را نگران کرده است.

 

 

کدخبر: 225033 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟