"حسابدار" / حسابدار قاتل  +فیلم و عکس
حجم ویدیو: 233.16M | مدت زمان ویدیو: 00:37:01

15

«حسابدار» به کارگردانی گوین اکونر با فروشی برابر با ۲۴ میلیون و ۷۰۰ هزار دلار اکران خود را در بیش از سه هزار سالن سینما در آمریکای شمالی آغاز کرد. این میزان فروش در افتتاحیه با وجود نظر منفی منتقدان سینمایی بسیار بیشتر از چیزی بود که قبل از اکران فیلم پیش‌بینی می‌شد.
کمپانی برادران‌وارنر برای ساخت فیلم «حسابدار» ۴۰ میلیون دلار هزینه کرده که با در نظر گرفتن فروش افتتاحیه به نظر می‌رسد از نظر تجاری فیلم موفقی باشد. ۸۶ درصد از تماشاگران این فیلم بالای ۲۵ سال و ۶۸ درصد بالای ۳۵ سال داشتند.
در این فیلم بن افلک نقش حسابدار ماهری را بازی می‌کند که کارش حساب‌سازی برای خلاف‌کاران و کارتل‌های بزرگ مواد مخدر است. حسابدار ماهر داستان زمانی که تحت نظر وزارت خزانه‌داری قرار می‌گیرد به یک کمپانی وارد می‌شود تا آب‌ها از آسیاب بیافتد.
آنا کندریک، جی.کی سیمونز و جان لایتو دیگر بازیگران «حسابدار» هستند. جف گلداشتاین رییس توزیع داخلی کمپانی برادران وارنر گفت:‌ «عملکرد فیلم در گیشه فراتر از انتظار است. ما انتظار داشتیم که فیلم در نهایت چیزی بین ۱۵ تا ۲۰ میلیون دلار در افتتاحیه بفروشد.»
فروش افتتاحیه «حسابدار» در مقایسه با فیلم‌های دیگر افلک چون «شهر» و «آرگو»‌ و حتی فروش افتتاحیه فیلم «عشای سیاه» با بازی جانی دپ عملکرد بهتری داشت. «حسابدار» پیش از اکران در آمریکا در ۱۰ کشور خارجی اکران شد و در این کشورها نیز ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار دلار دیگر فروخت.

کارگردان گوین اکونر
تهیه‌کننده مارک ویلیامز
نویسنده Bill Dubuque
بازیگران بن افلک
آنا کندریک
جی. کی. سیمونز
جان برنثال
جفری تامبر
موسیقی مارک آیشام
فیلم‌برداری Seamus McGarvey
تدوین ریچارد پیرسون
توزیع‌کننده وارنر برادرز
مدت ۱۲۸ دقیقه
کشور آمریکا
زبان انگلیسی
بودجه ۴۴ میلیون دلار
گیشه ۱۵۴.۷ میلیون دلار
حسابدار (به انگلیسی: The Accountant) یک فیلم اکشن جنایی مهیج آمریکایی به کارگردانی گوین اکونر است که در سال ۲۰۱۶۶ منتشر شد. در این فیلم بازیگرانی همچون بن افلک، آنا کندریک، جی. کی. سیمونز، جان برنثال، جفری تامبر و جان لیسگو ایفای نقش می‌کنند.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 252839 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟