بازگشت 90 درصدی معتادان پس از جمع آوری به چرخه اعتیاد

به گزارش رکنا، غلامحسین اسماعیلی رئیس دادگستری استان تهران در گردهمایی روسای کل معاونین اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم Crime دادگستری ها و  دادستان های مراکز استان با موضوع پیشگیری از آسیب های اجتماعی، جرائم و تخلفات انتخاباتی اظهار کرد: در بحث اعتیاد استان تهران بهترین کارنامه را ارایه کرده و در سال 95 بیش از 12 هزار معتاد Addicted متجاهر را از سطح شهر تهران که سیمای شهر را مخدوش کرده بود جمع آوری کرد و به اردوگاه های ماده 16 معرفی کرد.
رئیس دادگستری استان تهران گفت: از این تعداد 5 هزار نفر را بهزیستی نپذیرفت و اعلام کرد این افراد بیماری دارند و نمی پذیریم.
وی ادامه داد: البته در این یکسال که کار جمع آوری معتادان متجاهر را شروع کردیم 90 درصد به خاطر نبود برنامه های مراقبتی بعد از آزادی Freedom به چرخه اعتیاد بر می گردند که نشان می دهد زحمات نتیجه لازم را نداشته است.
اسماعیلی با بیان اینکه در بحث طلاق واجدین شرایط احصا و دوره های آموزشی برای آنها برگزار شده است، گفت: در واقع در سطح شهر تهران مراکز مشاوره‌ای که مورد تایید هستند مورد استفاده قرار می گیرد.
رئیس دادگستری استان تهران با اشاره به این مطلب که در تهران پرونده طلاق 4 درصد کاهش یافته اما استان های دیگر توفیقات بیشتری داشتند، خاطرنشان کرد: اکنون اقدامات و تعالیمی که انجام می شود دیر هنگام است و قبل از طلاق باید آموزش ها داده شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟