همه تلاش‌مان را برای کمک به دولت بکار می‌بندیم

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسنی اژه‌ای معاون اول قوه قضائیه امروز (جمعه) طی سخنانی پیش از خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه پایتخت با بیان اینکه خدا را بسیار سپاسگزاریم که حیات ما ادامه پیدا کرد و ماه رمضان دیگری رادرک کردیم، اظهار کرد: انشاءالله که از تفضلات الهی در این ماه برخوردار شده باشیم و ذخیره‌ای برای باقیمانده عمر ما باشد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا و شهدای بزرگوار هفتم تیر و سید و سالار شهیدان هفتم تیر دکتر بهشتی گفت: در این ایام یادی می‌کنیم از امام راحل بزرگوارمان و همه شهدا و علو درجات را برای روح امام(ره) و برای شهدای عزیز از خداوند مسئلت داریم.

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای ادامه داد: همچنین طول عمرِ با برکت توأم با عزت و سلامت را برای مقام معظم رهبری خواستاریم .

وی با اشاره به هفته قوه قضائیه گفت: هفته ای که گذشت هفته قوه قضائیه بود؛ این هفته را به خانواده بزرگ قوه قضائیه و همه ملت شریف ایران تبریک عرض می‌کنیم و امیدواریم بتوانیم آنچنان که شایسته نظام قضایی و شایسته ملت متدین وانقلابی است، انجام وظیفه کنیم.

معاون اول دستگاه قضا با اشاره به سه محور "قوه قضائیه و امنیت کشور"، "قوه قضائیه و دفاع از منافع مردم و مقابله با چپاولگران و غارتگران بیت‌المال" و "علت هجمه و تخریب نهادهای انقلابی در تمام طول این 4 دهه بعد از انقلاب" گفت: باید به این موضوع پرداخت که سپاه پاسداران، بسیج مردمی ، نهادهای دیگر انقلابی و دستگاه قضایی چرا مورد هجمه و تخریب دشمنان خارجی و داخلی قرار می‌گیرند؟

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای گفت: قبل از اینکه به این سه مطلب بپردازیم، این را یادآور می شوم که امروز در شرایطی که نظام سلطه تلاش می‌کند سلطه خود را افزایش دهد و بر ملت‌ها ستم روا می‌دارد و در شرایطی که کشورهای منطقه در آتش استکبار می‌سوزند و در فشار و سختی هستند و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا سعی می‌کند فشار مضاعفی را بر جمهوری اسلامی وارد آورد، خیلی بدیهی است که امروز وحدت و همدلی و تشریک مساعی برای گره گشایی از مشکلات کشور امری ضروری است و البته همه می دانیم که وحدت و همدلی با توسل به حبل الله متین و اطاعت از ولی امر و عمل به قانون Law و آموزه های دینی تحقق پیدا می کند و نمی شود گفت همدل و همزبان و همکار هستیم؛ اما هرکسی راه خودش را بپیماید. "واعتصموا بحبل الله جمیعا و لا تفرقوا"، توسل به حبل الله متین، در شرایط کنونی اطاعت از ولی امر مسلمین و گردن نهادن به قانون و آموزه های دینی است که می تواند وحدت و همدلی و مشارکت عمومی را ایجاد کند.

معاون اول قوه قضائیه در ادامه افزود: قوه قضائیه در سالی که سال اقتصاد مقاومتی ،تولید و اشتغال است، وظیفه خود می داند که با تمام توان با سایر قوا همکاری کند و با همه اعضای دولت همکاری کند تا دولت بتواند گره از کار مردم باز کند تا انشاءالله دولت بتواند از این رکود خارج بشود و افزایشی هم بر تورم نداشته باشیم، نهایت تلاش را می‌کنیم تا برای سرمایه گذاری امنیت کامل ایجاد شود و دولت را کمک کنیم که در مقابل مفسدان بتواند بایستد تا بتواند زمینه های فساد را کم کند یا از بین ببرد. کمک می‌کنیم دولت را تا بتواند در مبارزه با امر قاچاق Contraband کالا توفیق بیش از پیش داشته باشد.

وی بیان کرد: وظیفه خود می دانیم که در جهت تحقق آرمانهای نظام و در چارچوب قوانین همه حمایت را از دولت بکنیم تا انشاءالله در غلبه بر گرانی، رکود ،تورم و مشکلات و مسائلی که در زمینه های مختلف اعم ازمسائل اقتصادی، فرهنگی و سیاسی وچود دارد، موفق شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای در تشریح نقش قوه قضائیه در امنیت کشور گفت: با همکاری مردم و سایر دستگاه‌ها از همان اول انقلاب در سال 58 و 59 کسانی که تصمیم به کودتا داشتند، شناسایی شدند و به کیفر رسیدند. با شروع جنگ تحمیلی و جنگ داخلی توسط گروهک‌های مسلح که اعلام جنگ مسلحانه علیه نظام کردند، با اینکه سیستم اطلاعاتی منظمی نداشتیم، دادگاه های انقلاب در مقابل تمام تروریست Terrorist ها،اشرار و مفسدین ایستادند و آنهایی که قابل هدایت بودند، با صرف وقت زیاد انها را توجیه کردند تا آنها برگشتند و کسانی که لجوج و وابسته و منحرف بودند و قابل برگشت نبودند، آنها را مجازات کردند.

خبر در حال تکمیل است...

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

رفتار زشت داماد به خاطر خندیدن تازه عروس به یک پسر آرایش کرده در خیابان

راز شوم خانه مجردی 3 دانشجو در تهران!

برادرم رفتار های زننده ای با من دارد / او درخواست های نامربوط از مینا می کند و ...

پزشکی که مریض خود را در اوج بدحالی از یک بیمارستان در کرج مرخص کرد! + فیلم

زن دوم مردی شده ام که ... /چرا زن دوم و چرا مردها به دنبال ارتباط خارج از خانه هستند

نقشه شوم برای جوانانی که می خواستند ازدواج کنند

جسد پدرم را سوزاندم / او آبروی ما را برده بود و ...

شوهرم ناپدید شد و دوستانش آن بلای شیطانی را بر سر من و فرزندم آوردند / فقط مادر صدای کاوه را می شنید!

این دزد مسلح هر سال از یک بانک سرقت می کند و ... + تصاویر

اتفاق عجیب در پرواز تهران تبریز / هواپیما با مصدومیت چند مسافر و مهماندار به زمین نشست!

شرط بندی کثیف دختر 16 ساله در میهمانی شبانه

رسوایی زن عرب در جدال زشت برای کنار زدن زنان زیبا و مشهور +عکس

وحشتناک ترین ازدواج دنیا / عروس و داماد هر دو قاتل وحشی هستند+عکس

حمله 2 انتحاری داعش به یک مجلس عروسی

اقدام زشت 3 جوان در برابر دانشگاه آزاد آبادان

قتل وحشتناک دختر 14 ساله در حاشیه شهر + عکس

سقوط مرموز دختر جوان از پنجره اتاق خواب / او در خانه مجردی یک پسر میهمان شبانه بود و ...

 

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟