معاون اجتماعی قوه قضائیه از پایانه مرزی مهران بازید کرد + عکس

به گزارش رکنا، محمد باقر الفت، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم Crime قوه قضائیه به همراه محمد رزم رئیس کل دادگستری استان ایلام از پایانه مرزی مهران بازدید کرد.
الفت در این بازدید در جمع کارکنان و پرسنل مستقر در این پایانه اظهار کرد: دستگاه قضایی در پی اجرای برنامه‌های مفصلی که برای پیشگیری از وقوع جرم داشته و حساسیتی که استان ایلام دارد، در آستانه ماه محرم و به مناسبت راهپیمایی بزرگ اربعین تدابیر و اقدامات پیشگیرانه‌ای را با همکاری سایر دستگاه‌ها و متولیان اتخاذ کرده است.

1309110_959
وی گفت: سهم و نسبت دستگاه قضایی در رابطه با راهپیمایی اربعین در جلسات مختلف تعیین شده و همکاران محترم و مدیریت دادگستری در استان ایلام تدابیر بسیار خوبی را در این زمینه اتخاذ کرده اند.
معاون رئیس قوه قضائیه بیان کرد: استقرار قضات کشیک در پایانه مرزی مهران و همین‌طور استقرار سازمان‌های وابسته به قوه قضائیه از قبیل سازمان پزشکی قانونی، سازمان تعزیزات حکومتی، سازمان قضایی نیرو‌های مسلح و سازمان ثبت اسناد و املاک و در پایانه مرزی بخشی از این اقدامات و تدابیر خواهد بود.
الفت تصریح کرد: همان‌طور که مقامات استانی تأکید دارند انشاء‌الله در آینده نزدیک روند انتقال زائرین به کشور عراق فراهم می‌شود، لذا داشتن گذرنامه و ویزای معتبر برای زائرین بسیار مهم است و حتماً تأکید می‌شود زائرین محترم مقدمات سفرشان را از این جهت فراهم کنند.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه تصریح کرد: طبیعتاً داشتن این مدارک اسباب سفر و سهولت سفر به کشور عراق را آسان می‌کند.
وی ادامه داد: به نظر می‌آید تلاش‌های بسیار مؤثر و مفیدی حتی نسبت به سال‌های گذشته صورت گرفته و تمهیدات مدنظر به بار نشسته است.
این مقام عالی دستگاه قضایی افزود: همچنین اقداماتی در خصوص راه‌سازی و اتصال زمینی و گسترده از شهرستان مهران به مرکز استان داریم که عزیزان در طول مسیر مشغول انجام آن هستندو انشاء‌الله مشکلی در این خصوص وجود نخواهند داشت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

حمله وحشیانه به یک زن در خیابان + فیلم

پرستار جوان زندگی تازه عروس و داماد را در 30 روز به هم ریخت!

اعترافات به آزار شیطانی جوان ایرانی توسط زن و مرد کانادایی / سینا روی تخت دوام نیاورد و جان سپرد + فیلم و عکس

برخورد شدید تایر رها شده از 18 چرخ با یک مرد در بزرگراه + فیلم

از کودکی عاشق سرقت بودم / گفتگو با جوان 20 ساله

اعتراف مرد همسایه به قتل پسر 11 ساله تهرانی همانند آتنا اصلانی+ فیلم گفتگو با پدر کودک و عکس

جزئیات قاتلی که صبح امروز در ملاء عام اعدام شد+عکس

گفتگو با برادر ناتنی حمید صفت / من قصاص می خواهم + عکس

قتل عجیب و وحشتناک دختر ۵ ساله /حال برادر 4 ساله وخیم است

راز تلخ درخت اقاقیا حیاط بیمارستان / نفس های آخر مریم 18 ساله در مهربانی گمشد + عکس

قتل پسر فریدون کناری در جشن عروسی+ عکس

خواستگار دست و پا چلفتی، حلقه را درون رودخانه انداخت! + فیلم و عکس

مشتری عصبانی، خودروی بی ام و را جلوی دفتر نمایندگی آتش زد + فیلم و عکس

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟