به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، عبدالرضا علیمحمدی، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم Crime دادگستری استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در کاهش آسیب‌های اجتماعی اظهار کرد: به منظور اجرای طرح ناامن سازی محیط‌های تولید و توزیع مواد مخدر، قرارگاه پیشگیری از تولید و مصرف مواد مخدر Drugs در دادگستری استان چهارمحال و بختیاری تشکیل شده است.
وی تشکیل قرارگاه را بر اساس شیوه نامه مواجه با محیط‌های تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی با استفاده از ظرفیت بسیج دانست و ابراز امیدواری کرد با همکاری سایر دستگاه‌های ذیربط، از تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در استان پیشگیری شود.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان چهارمحال و بختیاری افزود: آموزش‌های لازم در حوزه قانون Law به کارگیری سلاح و بازرسی بدنی و خودرو، دستگیری، بدرقه و نگهداری متهم، سلاح شناسی، تعقیب و مراقبت، شناسایی شگرد و محل‌های جاسازی مواد مخدر، قانون مجازات اسلامی، حفاظت گفتار، آموزش کنترل خشم به نیرو‌های بسیج معرفی شده از سوی سپاه قمر بنی هاشم (ع) استان به عنوان ضابطین قضایی، ارائه خواهد شد.
علیمحمدی با بیان اینکه در اجرای طرح، محیط‌های آلوده باید در اولویت قرار گیرند، تصریح کرد: رسانه‌ها و به ویژه صداوسیما، می توانند در بازتاب این حس ناامنی بسیار تاثیرگذار باشند.
این مقام قضایی اضافه کرد: تولید و توزیع مواد مخدر، خود مولد آسیب‌های دیگری همچون مفاسد اخلاقی و طلاق است، لذا با اجرای این طرح، می توان از بروز آسیب‌های اجتماعی دیگر، پیشگیری کرد.
قرارگاه پیشگیری از تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی، به ریاست رئیس کل دادگستری استان چهارمحال وبختیاری و دبیری دادستان مرکز استان، تشکیل شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟