دیدار رئیس کل دادگستری استان تهران با 2 تن از فرزندان شاهد

به گزارش رکنا، به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری استان تهران، غلامحسین اسماعیلی، رئیس کل دادگستری استان تهران و هیئت همراه با دوتن از فرزندان شاهد و خانواده های آنان دیدار و به گفت‌وگو پرداختند.
در این دیدار صمیمی و مملو از معنویت، رئیس کل دادگستری استان تهران ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت جمعی از هموطنان در حادثه Incident تروریستی منطقه ناصریه عراق، و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گلگون کفن هشت سال دفاع مقدس و تقدیر از صبر و استقامت تحسین برانگیز خانواده های این عزیزان طی سخنانی اظهار داشت: در معارف نورانی اسلام ، از خودگذشتگی در راه خدا و دفاع از حق در بالاترین حد، ارزش گذاری شده و فرهنگ ایثارگری و شهادت طلبی در متن اسلام از درخشش و ویژگی برجسته ای برخوردار است.
وی در ادامه افزود: شهید به کسی اطلاق می شود که با انتخاب آگاهانه و براساس حجت شرعی ، در راه خدا به شهادت می رسد و جهاد مقدس و خون پاک دو عامل بقای جوامع و تداوم ارزش های والائی است که انسانیت شرف، عدالت و آزادی Freedom در پرتو آن ها ، جان رمق گرفته و استمرار می یابند.
این گزارش در ادامه حاکی است : در این دیدار ، صابری مسئول امور ایثارگران ، دکتر صمیمی مدیر کل بنیاد شهید تهران بزرگ و هیئت همراه ، حیدری قائم مقام حوزه معاونت مالی و پشتیبانی و زمانیان معاون اداره رفاه نیز حضور داشتند. ضمناً مشخصات فرزندان شاهد به شرح ذیل است.
آقای رضا مقدم ، فرزند شهید ، رئیس شعبه 102 دادگاه کیفری دو شهرستان رباط کریم.
آقای وحید بیژنی شاپور آبادی، فرزند شهید، منشی شعبه 10 بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه دو تهران.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟