هتل های عجیب و غریب در جهان

اگر حق انتخاب داشته باشید ترجیح می‌دهید در طول سفر کجا اقامت کنید؟ در یک هتل شیک، گران‌قیمت و البته متعارف یا شاید جایی غیرعادی ولی لبریز از هیجانات بیشتر؟ مثلا جایی زیر آب! به هتل‌هایی فکر کنید که شما و دوستان‌تان را وادار به تحسین خواهند کرد، مهمان‌سراهایی که درون قطعات یخ حجاری شده ساخته شده‌ یا هتل‌هایی که از قطعات نمک خلق شده‌‌اند. در این مطلب شما را با ده هتل عجیب جهان آشنا خواهیم کرد. این استراحتگاه‌ها را برای سفرهای بعدی‌تان در ذهن داشته باشید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

1-هتل زندان کاروستا، لیپاجا، لتونی

unusual-hotels-1

این هتل در اصل به عنوان زندان نازی‌ها ساخته شده و مدتی نیز به عنوان زندان روسیه مورد استفاده قرار گرفته است. اما اینک و پس از تعطیلی زندان به یکی از جاذبه‌های گردش‌گری معروف کشور لتونی تبدیل شده است. البته آن حس عجیب و رعب آور حتی اکنون که به مکانی برای استراحت تبدیل شده بر فضای آن حکم‌فرمایی می‌کند و نکته اصلی در مورد این هتل این است که هنوز دست‌بندهای آهنی در این زندان و برای مسافران مورد استفاده قرار می‌گیرد. غذای شاهانه شما هنگام اقامت در این هتل آب و نان خالی است و برای خواب باید روی یک تشک آهنی دراز بکشید. بله بی هیچ تردیدی این یکی از عجیب‌ترین هتل‌های جهان است. و نمی‌دانم باید به این مطلب اشاره کرد یا نه؟ ولی شاید علاوه بر تمام این‌ها، این‌جا مکانی جن‌زده هم به حساب می‌آید!

2- اقامتگاه زیردریایی پوزوئیدون، فیجی

unusual-hotels-2

اگر به دنبال یک ماجراجویی زیر آبی هستید در این صورت این اقامتگاه را به حضورتان معرفی می‌کنیم. این هتل اخیرا و در سال 2008 در یک جزیره خصوصی در فیجی افتتاح شده است. مجموعه‌ای از 22 اتاق فشرده شده زیر فشار آب که تنها از پنجره ساخته شده و محیطی دنج را برای عاشقان دریا فراهم نموده‌اند. علاوه بر این از دیگر خدمات این اقامتگاه که باعث خودستایی آن شده زیردریایی‌هایی است که به طور خصوصی شما را به یک گردش تفریحی در اطراف تپه‌های مرجانی می‌برند. و همین طور ویلاهای یک طبقه و مجلل که امکانات اقامتی لوکس را برای مهمانان فراهم می‌کند. برای یک هفته اقامت در این هتل سرگرم کننده باید بیش از 35.000 هزار دلار در جیب داشته باشید.

3- پالاسیو د سال (قصر نمک)، بولیوی

unusual-hotels-3

حتما قبلا در مورد هتل‌های ساخته شده از یخ چیزهایی شنیده‌اید اما اینک شما را با هتلی در کشور بولیوی آشنا می‌کنیم که از بلوک‌های نمک تراشیده شده است. اما وقتی که در این هتل نمکی استراحت می‌کنید و از امکانات بی‌نظیرش (زمین گلف، سونای خشک، نمک و ماساژدرمانی) لذت می‌برید دیگر نحوه ساختش چندان عجیب به نظر نمی‌آید. برای سرپا نگاه داشتن این سازه بیش از یک میلیون بلوک نمکی مورد استفاده قرار گرفت که اندازه هر بلوک 35 سانتیمتر بود و همین‌طور سطل‌هایی از آب نمک که به جای ملات برای در کنار هم نگاه داشتن این بلوک‌ها مورد نیاز بود. نکته جالب توجه دیگر در مورد این هتل این است که حتی تخت‌ها و مبلمان هتل نیز از نمک ساخته شده‌اند.

4- مهمان خانه دریاچه مالارین، سوئد

unusual-hotels-4

این خانه کوچک به عنوان پروژه هنری توسط میکائیل گنبرگ ارائه شد. این هتل شناور شبیه یک آلونک کوچک است که روی اقیانوس سرگردان مانده. اما بخش دلپذیر این خانه اتاق خوابی است که 3 متر زیر آن واقع شده است. راه دسترسی به این اتاق هم در نوع خود جالب می‌باشد. برای رفتن به این اتاق باید از نردبانی که درون یک لوله تعبیه شده پایین بروید. این اتاق با پنجره‌هایی احاطه شده تا به شما امکان مشاهده ماهی ها را بدهد، در حالی که عرشه فوقانی مکانی دنج و راحت برای گذراندن روز را در اختیار شما قرار می‌دهد.

 

 

اخبار زیر را از دست ندهید:

دستگیری پسر بچه عربستانی به خاطر چت تصویری با مدل آمریکایی + عکس

قتل ماساژور جوان در خانه مجردی اش / این حادثه در شرق تهران رخ داد+ عکس

امیر ماهان 3 ساله گمشده است / اگر این کودک را دیده اید با پلیس نور تماس بگیرید + عکس

فیلم لحظه ترور یک قاضی

وقتی فهمیدم آرزو با پسرها قمار بازی می کند دنیا روی سرم خراب شد / پایان زشت 3 سال زندگی در خانه مجردی هومن

نمایی دیدنی از حضور بازیگر معروف زن و همسر مشهورش در کنسرت فرزاد فرزین +عکس

عکس سلفی بازیگر معروف زن ایرانی با یک کانگورو در خارج از کشور! +عکس

عکس چهره تکیده بازیگر معروف ایرانی زیر گریم خاص! +عکس

 

کدخبر: 227500 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟