آلونک به شما می‌گوید که چطور بهترین خانه را با شرایط عالی برای خود فراهم کنید. شرایط را سخت نکنید و برای پشت‌سر‌گذاشتن آشفتگی ذهنی از چند ایده‌ی درست و حسابی کمک بگیرید.

قبل از ورود به شهر جدید، محل دانشگاه خود را از روی نقشه‌ی جهانی گوگل پیدا کنید. به لطف پیشرفت تکنولوژی این روزها تقریبا تمام کوچه‌های فرعی را هم می‌شود در نقشه پیدا کرد.

با توجه به منطقه‌ای که دانشگاه‌تان در آن قرار دارد نزدیک‌ترین خیابان‌ها را به ذهن بسپارید و تصمیم بگیرید می‌خواهید در کدام خیابان خانه بگیرید.

یک نکته‌ی مهم برای انتخاب خانه شاید این باشد که خیابان‌ را انتخاب کردم، از کجا خانه‌ی دلخواهم را پیدا کنم؟!

این مساله دیگر به حسن انتخاب شما برمی‌گردد. بهترین راه برای داشتن یک انتخاب ایدئال مشاوره گرفتن و گپ‌زدن با یک مشاور املاک حرفه‌ای است که حالتان را خوب و خیالتان را راحت کند. قبل از حرکت می‌توانید با استفاده‌ی هوشمندانه از تکنولوژی وارد وبسایت یا اپلیکیشن آلونک شوید و با انتخاب منطقه‌ای که قصد اجاره‌ی خانه را در آن دارید خانه‌های موردعلاقتان را ببینید.

می‌خواهید خانه‌تان در خیابان یک‌طرفه باشد یا دوطرفه. پر رفت‌وآمد باشد یا نه. حواستان باشد که وقت تاریکی هوا، محله‌تان به اندازه‌ی کافی روشن باشد تا بتوانید با خیال راحت از آن گذر کنید.

درباره‌ی مساحت و تعداد اتاق خواب‌ها فکر کنید.

دسترسی‌تان به مترو، اتوبوس و تاکسی را در نظر بگیرید.

مرکز خرید و سوپرمارکتی نزدیک خود دارید که برای خرید خیالتان راحت باشد.

این شرایط را می‌توانید از طریق آلونک بررسی و با خیال راحت خانه‌ی رویایی خود را انتخاب کنید. یادتان باشد که هر مشاور املاک در آلونک یک پروفایل شخصی دارد که سابقه‌ی حرفه‌ای او را نمایش می‌دهد. این اطلاعات به شما کمک می‌کند تا به ایدئال‌های خود برسید و خانه‌ی غوطه‌ور در خیالتان را پیدا کنید.

چند نکته هم وجود دارد که بهتر است قبل از اجاره‌ی خانه بدانید:

باید قبل از اجاره‌ی خانه خیالتان از بابت صاحبخانه راحت باشد و بدانید که خانه حتما مال خود اوست.

در هنگام امضای قرارداد حتما دو نفر شاهد داشته باشید.

امکانات خانه را چک کنید: آب، برق، گاز، تلفن و آبگرمکن همانطور است که می‌خواهید.

شارژ ساختمان را بپرسید.

به تمیز بودن دیوارها دقت کنید.

از سالم بودن قفل کمدها و درها مطمئن شوید.

همسایه‌هایتان را بشناسید و با آن‌ها ارتباط دوستانه داشته باشید.

اگر به‌دنبال یک محیط آرام هستید، آپارتمانی آرام و بی‌سرو صدا انتخاب‌ کنید.

اگر قصد شریک شدن با یک هم‌خانه را دارید مساحت خانه مهم است، چرا که باید یک فضای شخصی برای خود داشته باشید تا با آرامش و فراغ‌بال مطالعه کنید و در‌س بخوانید.

در پایان باید بگوییم که با کمک گرفتن از مشاوره‌ی مشاوران املاک حرفه‌ای در آلونک بعید می‌دانیم از خانه‌ی خود ناراضی باشید و آن‌را نپسندید.

 

منبع: وبلاگ آلونک

آیا این خبر مفید بود؟