روستوف با سردار آزمون به غول روسیه رسید

در هفته بیست و چهارم لیگ برتر روسیه امروز از ساعت 18:00 به وقت تهران تیم های روستوف و اسپارتاک مسکو در حالی مقابل هم صف آرایی می کنند که یاران آزمون امیدوار هستند به روند ناکامی های چند هفته اخیر خود مقابل صدرنشین و مدعی اول قهرمانی این فصل پایان دهند.

اسپارتاک که در ابتدای فصل مشتری اصلی قربان بردی اف و سردار آزمون بود با هدایت مربی ایتالیایی و موقت خود نتایج درخشانی کسب کرد تا به عنوان مدعی اول قهرمانی خود را معرفی کند در حالی که روستوفی ها با در اختیار داشتن بردی اف به عنوان مدیرفنی و آزمون به عنوان مهاجم اول روزهای چندان خوبی را در لیگ برتر روسیه سپری نکردند.

این بازی می تواند نقطه عطفی برای روستوفی ها قلمداد شود چون همواره در سال های گذشته توانسته اند بردهای شیرینی را برابر اسپارتاک به ثبت رسانده و با این نتیجه از زیر بار فشارهای روحی و روانی خارج شوند. ملی پوش ایرانی روستوف که چند هفته ای می شود با گلزنی برای این تیم قهر کرده امروز به احتمال فراوان از ابتدا به میدان خواهد رفت، بازیکنی که هر روز در اردوی تیمش محبوب تر از روز قبل می شود.

سردار که چندی پیش تصاویرش روی شال های طرفداری روستوف نقش بسته بود حالا به عنوان یکی از چهره های محبوب و دوست داشتنی روستوف به عنوان نماد جوانان این باشگاه تصاویرش روی تی شرت های مخصوص باشگاه نقش بسته تا از این طریق به درآمدزایی های باشگاه نیز کمک کند. در این بین استقبال طرفداران از خریدن این تی شرت ها هم در این چند روز خوب اعلام شده تا مشخص شود آزمون چه جایگاهی در این باشگاه روسی پیدا کرده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 259000 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟