نخستین تریلر از انیمیشن Isle of Dogs (جزیره سگ ها) منتشر شد+فیلم
حجم ویدیو: 20.48M | مدت زمان ویدیو: 00:02:31

کارگردانی این اثر را وس اندرسون بر عهده داشته که انیمیشن محبوب Fantastic Mr.Fox را هم در کارنامه دارد؛ پس تماشای این تریلر را از دست ندهید.

وقایع این انیمیشن در ژاپنی ویران شده رخ می‌دهد که مردم آن سگ‌ها را به علت داشتن آنفلوانزای سگی به جزیره‌ای که از زباله ساخته شده تبعید کرده‌اند. Isle of Dogs داستان پسر کوچکی را روایت می‌کند که به این جزیره آمده و می‌خواهد سگش را پیدا کند. این انیمیشن درست مانند Fantastic Mr.Fox (که اقتباسی از داستان رول دال بود) با تکنیک استاپ موشن ساخته شده است و افراد مشهوری چون «ادوارد نورتون»، «اسکارلت جوهانسون»، «بیل مرِی»، «فرانسیس مک‌دورمند»، «تیلدا سوئینتن»، «جف گلدبلوم»، «هاروی کایتل» و «یوکو اونو» در آن به صداپیشگی پرداخته‌اند.

«اندرسون» می‌گوید تازه‌ترین اثرش از فیلم‌های «هفت سامورایی» و «راشومون» (هر دو به کارگردانی آکیرا کوروساوا) الهام گرفته است. با توجه به آثار قبلی این کارگردان ۴۸ ساله، می‌توان انتظار یک انیمیشن عالی با داستانی قوی داشت. ولی با این حال به Isle of Dogs ایراداتی نیز وارد شده است؛ چراکه داستان آن در ژاپن اتفاق می‌افتد، ولی اکثر صداپیشگان آن افراد سفید پوست آمریکایی هستند.

انیمیشن Isle of Dogs در سوم فروردین ۹۷ در سینماهای ایالات متحده، در نهم فروردین ۹۷ در سینماهای استرالیا و در دهم فروردین ۹۷ در سینماهای بریتانیا اکران خواهد شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 308982 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟