نمونه‌هایی از قفسه‌ها و شلف‌های چوبی خلاق و زیبا+ عکس

خیلی از افرادی که امکان خرید بوفه های تزیینی و فانتزی را ندارند یا آنقدر فضا ندارند که بخواهند بوفه 2 متری در اتاق نشیمن خانه بگذارند ناخواسته به سمت شلف های تزیینی کشیده می شوند.
شلف ها در واقع همان طاقچه های سنگی و گچی هستند که در دکوراسیون خانه های پدربزرگ و مادربرگ خود می دیدیم. ولی به مرور آن طاقچه های سنگی به مرور از دکوراسیون داخلی خانه ها حذف شدند و معمارها دیگر رغبتی به ساخت طاقچه نشان نمی دادند. از همین رو بود که نجارها تصمیم گرفتند تا آن طاقچه های سنتی و کلاسیک را با چوب شبیه سازی کنند تا هر کس دوست داشت بتواند آن را در دکوراسیون منزل خود نصب کند.
مهمترین مزیت شلف ها این است که هم از جنبه تزیینی به کمک دکوراسیون داخلی می آیند و هم اینکه می توانند نقش موثری بر صرفه جویی در فضای منزل داشته باشند. خیلی از افرادی که امکان خرید بوفه های تزیینی و فانتزی را ندارند یا آنقدر فضا ندارند که بخواهند بوفه 2 متری در اتاق نشیمن خانه بگذارند ناخواسته به سمت شلف های تزیینی کشیده می شوند. 
اگر نتوانستید آن شلفی را که مد نظرتان است را در فروشگاه های شهر محل سکونتتان پیدا کنید آن وقت باید یا خودتان اره به دست شوید یا به سراغ نجار محل بروید و همان اندازه و شکل و رنگی را که دوست دارید سفارش بدهید و چند روز بعد تحویل بگیرید.
همان طور که می دانید از کنج یا گوشه های اتاق نشیمن یا اتاق خواب و دیگر بخش های خانه چندان استفاده مطلوبی نمی شود و در واقع این فضاها هدر می شوند. با کمک این شلف ها می‌توانید بهترین استفاده را از این فضاها ببرید. در ادامه تصاویری از مدل های مختلف شلف ها و قفسه های چوبی را برای شما قرار داده ایم. با ما همراه باشید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

قفسه

قفسه

قفسه

قفسه

قفسه

قفسه

قفسه

 

کدخبر: 304067 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟