راهکارهایی برای سرعت بخشیدن به نظافت خانه

سرویس بهداشتی
سرویس بهداشتی با وجود لوازم آرایش، داروها، حوله‌ها و بقیه وسایل نمی‌تواند تمیز به نظر برسد. ابتدا همه مواد تاریخ گذشته و بدون استفاده و همچنین همه جعبه‌ها و پاکت‌ها را دور بریزید. وسایل کاربردی روزانه مثل مسواک و صابون را روی کانتر قرار داده و بقیه را در یک کمد یا کابینت پنهان کنید.
نظافت خانه
با یک دستمال حوله‌ای خیس لکه‌ها و موهای ریخته شده روی کف سرویس را تمیز کنید.
نظافت خانه
اتاق نشیمن
ابتدا یک پارچه بر روی میز پیش دستی و دیگر سطوح خاک‌گیر مثل تلویزیون بکشید. کتاب‌ها و مجله‌ها را داخل یک سینی روی میز یا یک سبد بگذارید. همه کنترل‌ها را در یک محل قرار دهید. کوسن‌ها را مرتب کرده و برای پنهان کردن لکه‌های روی مبل از یک رومبلی استفاده کنید.
نظافت خانه
برای جمع کردن موی روی مبلمان وقت خود را با پرزگیر تلف نکنید. به جای آن یک جفت دستکش پلاستیکی دست کنید و دست خود را بر روی مبلمان بکشید تا موها به دستکش جذب شوند. برای مبلمانی که با آب مشکلی برای‌شان پیش نمی‌آید، دستکش را خیس کنید تا نتیجه بهتری بگیرید.
نظافت خانه
راهروی ورودی
ردپاهای گِلی خشک شده خیلی راحت‌تر پاک می‌شوند، پس اجازه دهید خشک شوند و آنها را با یک جارو از خانه بیرون بریزید. کف زمین را با یک طی خیس (حتی بدون سطل آب)، یا حتی با یک پارچه خیس، سریع تمیز کنید. خراشیدگی‌های زمین را با مقداری جوش شیرین بر روی اسفنج پاک کنید.
نظافت خانه
آشپزخانه
ظروف کثیف را داخل ماشین ظرفشویی بگذارید و یا آنها را داخل سینک مرتب کنید و کمی آب بر روی آنها بریزید. اسکاچ‌ها و دستکش‌های شستشو را زیر سینک بگذارید.
نظافت خانه
اجاق گاز را تمیز کنید.
نظافت خانه
هال
یک سبد، صندوقچه یا ساک خرید بردارید و تمام کفش‌ها، دستکش‎ها، لباس‎ها را داخل صندوقچه و تمام وسایل روی میز مثل کلیدها و نامه‌ها را داخل ساک بگذارید. سپس آنها را داخل اتاق خواب و داخل کمد پنهان کنید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

نظافت خانه

کدخبر: 304260 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟