جادوی زیبایی را به خانه ببرید

اصول انتخاب مبل کلاسیک 
انتخاب مبل کلاسیک معمولا اصول و قوانین یکسانی دارد که با رعایت تمام موارد آن می توایند بهترین دکوراسیون کلاسیک را برای منزل خود داشته باشید. از جمله اصول انتخاب مبل کلاسیک می توانید به تناسب مبلمان با ابعاد فضایی، انتخاب رنگ مناسب مبلمان و انتخاب پارچه رو مبلی متناسب و هماهنگ با دکوراسیون منزل اشاره کرد که می تواند تا حد زیادی شما را در انتخاب مناسب ترین مبلمان برای دکوراسیون منزل تان راهنمایی کند و در ادامه این موارد را به تفکیک برای شما معرفی خواهیم کرد. 

تناسب مبل کلاسیک با فضای منزل 
یکی از مهمترین اصولی که در هنگام خرید مبل کلاسیک باید به آن ها توجه کنید، تناسب مبل کلاسیک با فضای منزل شماست. با توجه به نوع طراحی مبلمان کلاسیک بهتر است برای فضاهایی با متراژ کم و خانه های کوچک مورد استفاده قرار نگیرند، چرا که فضای منزل شما را کوچکتر از قبل نشان می دهد و کارایی چندانی برای فضای منزل شما نخواهد داشت.

مبل کلاسیک
مبل کلاسیک
انتخاب پارچه ی رومبلی برای مبل کلاسیک آنچه که حائز اهمیت است تناسب رنگ پارچه انتخابی با چوب مبل است چرا که این رنگ تاثیر بسیار زیادی در جلوه ی دکوراسیون داخلی شما دارد، بنابراین نوع رنگ و جنس پارچه شما می تواند تا حد زیادی فضای دکوراسیون شما را تبدیل به یک دکوراسیون لوکس کند.
3مبل کلاسیک
مبل کلاسیک
پارچه مبل کلاسیک معمولا دارای طرح های خاص مانند طرح های مشبک و گلدار است که پارچه های نقش برجسته معمولا پرطرفدار تر از پارچه های ساده هستند. به طور کلی طرح های برجسته پارچه مبل کلاسیک غالبا کریستال یا با پس زمینه ای ساده و نقش برجسته از جنس مخمل است که ظاهر جذابی را برای دکوراسیون کلاسیک شما به وجود می آورد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 305183 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟