8 گیاه آپارتمانی بزرگ + عکس

درختچه بنجامین

راه حلی سریع برای تغییر حال و هوای دکوراسیون، اضافه کردن یک درختچه به گوشه‌ای از اتاق است. علاوه بر این، درختچه فیکوس به آب کمی نیاز دارد و در شرایط سخت زنده می‌ماند.

درخچه خانه

کاکتوس بلند

علاوه بر این که کاکتوس‌ها امروزه در مراسم مختلف به عنوان عناصر دکوری به کار گرفته می‌شوند، همچنان نقش خود را در دکوراسیون منزل نیز حفظ کرده‌اند. البته نباید کاکتوس‌ را گیاهی بدون مرگ بدانید، بلکه آبیاری بیش از حد، کمبود آب و استفاده از کود اشتباه می‌تواند برای آن کشنده باشد.

درخچه خانه

درختچه زیتون

محبوبیت درختچه زیتون در بین مردم در حال افزایش است. بنابراین برای خرید آن بیشتر از این صبر نکنید. تنه بلند و لاغر این گیاه باعث می‌شود که بسیار شیک و رسمی به نظر برسد.

درخچه خانه

گیاه فیکوس برگ ویولونی

کلید زنده نگاه داشتن این گیاه محبوب این است که گلدانی متوسط برای آن انتخاب کرده و آن را در نقطه‌ای با نور غیرمستقیم قرار دهید.

درخچه خانه

گیاه پرنده بهشتی

این گیاه گلدار، بومی آفریقای جنوبی است، بنابراین به نور کامل نیاز دارد. می‌توانید آن را کنار پنجره‌های سرتاسری خانه قرار دهید.

درخچه خانه

گیاه سانسوریا

درباره این گیاه در مطالب قبلی بسیار صحبت کرده‌ایم. می‌توانید این گیاه را با مقیاس بزرگ به عنوان نقطه کلیدی در خانه به کار ببرید.

درخچه خانه

درختچه فیکوس

این درختچه بسیار قوی، گیاه تصفیه کننده هوا است. فیکوس را در کنار صندلی مطالعه قرار دهید تا حال شما را بهتر کند.

درخچه خانه

گیاه فیلودندرون

این گیاه گرمسیری بزرگ به خاطر برگ‌های زیبایش محبوب است و عنصر دکوری زیبایی برای منزل شما خواهد بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

درخچه خانه

کدخبر: 307003 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟