شاهزاده سعودی مردم را در خیابان به باد کتک گرفت و...+ فیلم
حجم ویدیو: 7.30M | مدت زمان ویدیو: 00:00:56

سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه عربستان در ساعات اولیه امروز دستور داد فورا سعود بن عبدالعزیز بن مساعد آل سعود را دستگیر و به زندان Prison بیاندازند. همچنین دستور داد تا تمام کسانی که در این نوار ویدئویی منتشر شده در شبکه های اجتماعی در کنار شاهزاده سعودی حضور داشتند نیز دستگیر شوند.

ملک سلمان همچنین دستور داد تا تحقیقات لازم را از تمام دست اندرکاران تولید این نوار ویدئویی که در برگیرنده اقداماتی است که باید شخص انجام داده مجازات شود صورت پذیرد. بر اساس دستور پادشاه عربستان افراد مذکور تا زمان صدور حکم شرعی علیه آن‌ها نمی توانند آزاد شوند.

وی همچنین دستور داد تا هر گونه اقدامات خلاف قانون Law که از نفوذ و جایگاه شخص سوء استفاده می‌شود شناسایی و افراد متخلف به دادگاه تحویل داده شوند. بر اساس این نوار ویدیویی که در شبکه های اجتماعی منتشر شده شاهزاده سعودی تعدادی از شهروندان عربستانی از جمله زنان را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهد.

این نوارویدیویی با هشتک "شاهزاده سعودی شهروندان را کتک می‌زند" به صورت گسترده در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده و به ترند نخست عربستان تبدیل شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 284812 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟